Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Koupit nebo nekoupit

Od: rendy22 odpovědí: 9 změna:
Dobrý den,
rozhoduji se o koupi vozu. Jedná se o Škoda Octavia 3. Má řádně vedenou servisní knihu, kdy jsem si to ověřil přímo ve Škodovce. Má najeto 265000 km. Má tedy vyměněny rozvody i brzdy. Na diagnostice ve Škodovce neshledali žádné problémy.
Od koupě auta mě odrazuje počet najetých kilometrů. Je 265000 moc? Vzhledem ke kontrole v servisu by to ale nemusel být problém. Co myslíte?

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Mně zatím nikdy nezajímal počet najetých kilometrů na tachometru a vždy skutečný stav auta. měl jsem auto,na tacháči nájezd 170tkm ,přičemž auto mělo odhadem k půl milionu a motor dokonce přes milion (navíc se ani tento typ motoru do daného modelu nikdy nemontoval!). nyní mám auto -ropáka,.které dle posledních záźnamů z A (jejich STK krátce před prodejem do CZ) mělo najetých 340 000 km a za dva roky v CZ jen 6000 km a vzhledem k tomu že jezdím spíš méně ale za rok a půl jsem už najel k 15 000.

Neznám Octávy a ani ji nechci ,ale pkd ano pak by mne ono číslo nezajímalo jen a pouze to jestli stav auta odpovídá tomu co chci a ceně !

sollik*

Přesně jak píše diesel - rozhoduje stav vozu ne ujeté km. Můžete mít auto se 150 000 km a může být v horším stavu, než to co máte vyhlédnuté. Pokud je auto po technické stránce v pořádku, Vám se líbí a cena je rozumná tak bych do něj šel. Samozřejmě čím vyšší nájezd tím víc věcí už bude unavených a v budoucnu bude potřeba vyměnit. Ale pokud nevíte jak se k autu choval předchozí majitel jsme zase zpátky - ujeté km nerozhodují.

 


2x

Rozhodující je skutečný stav vozu. A co se koupě týká, těžko se vyjádřit, když neznáme motorizaci, rok výroby ani cenu. Protože třeba auto s některými motory bych nekoupil ani zánovní a zapůldarma.

 

mot

0x
tak hlavne zalezi za kolik...

 

mathew

0x

Vzhledem k tomu co na těch Octávkách nefunguje už při 100 tisících km bych do toho šel jedině, že by byla zadarmo, ale spíš stojí okolo 200 tisíc takže ani omylem

Ano auto s 300 tisíc km není problém, ale musí to být poctivé železo což tohle fakt není...

herkukes

Nemyslím si. V práci máme služební Octavii druhé generace před faceliftem. Má najeto 340000 km. Nikdo s ní nejezdí jako s vlastním, takže by rozhodně našla X lepších majitelů.
Ale auto jezdí pořád parádně. Člověk by mu takový nájezd neřekl.
Takže bych o Oktavkach netvrdil, že nejsou poctivý.
20.07.18 09:41

Nesmysl.

 


0x

Pokud je za odpovídající cenu a jedná se o diesel, tak bych ji koupil, smířený s tím, že už ji nikdy neprodám.
Protože až bude mít za 3 roky najeto 400 000, všichni (hlavně Češi) budou brát nohy na ramena.

 

xenofob

0x

a jak chcete zjistit v tom odborném servisu skutečný stav takto ojetého vozu? ti mechanici jsou jen lidé, zpravidla méně zkušení (kdo je dobrý dělá sám na sebe) a především špatně placení...diagnostika nic neukazuje, stav vypadá úměrný stáří ...dnešní škodovky nevydrží tolik co jejich první generace, je nutné počíta s tím, že může odejít kdykoliv cokoliv...

pokud koupit, kalkulovt s dalšímí vyšími náklady na opravy...a to podle vybavení...dnes alternátor, za 2 měsíce spojka - (7-stupňová DSG co má suché spojky nic nevydrží) a pak cokoliv dalšího...cestou domů vyteče LP tlumič..

a pokud je to 1.6 TDi ,může se rozsypat při 300 001 kmv

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]