Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
Mám problém, když popojíždím ve městě a stojím v koloně, tak se teplota motoru začne šplhat nahoru. Vyměnil jsem čidlo u termostatu, i čidlo větříku, které je ve spodní části chladiče.
Problém je stále stejný, když pustím topení na plné obrátky je v autě nesnesitelně, ale stejně teplota nejde dolů.
Sahara (ventilátor u chladiče) ani nezapne. Vyměnil jsem pojistku v pojistkové skříni z 20 A na 25 A, a to taky nepomohlo. Mohl se motorek ventilátoru spálit? Mám Felicii 1.3 MPI rok výroby 2000. Děkuji všem za rady
Vernone, tady docela dobře blábolíš.
@alcedo: Stoupání teploty při jízdě v koloně, ve městě apod. je normální jev. Jen při stoupnutí teploty nad cca 100° C by měl sepnout termostat na chladiči.
Zkus motorek sahary napřímo na baterii, když se nerozběhne, je vadný.
Můj příspěvek se týká starších vozidel včetně Felicie. U novějších vozidel je situace jiná.
Dobrý den, pokud pustíte topení na plné obrátky tak si s tím nic nepomůžete do topení jde voda stále, vy pouze ovládáte klapky na topení, které vám tam pouští teplý a studený vzduch. Jiná situace by byla kdyby se uzavírala voda do topení jako např. Š 120 pak by teplota vody po spuštění topení klesla
To není nesmysl ochlazení kapaliny pří otevření jen klapek je nepatrné, pří otevírání ventilu topení logicky zvyšujete objem chladící kapaliny. Zkuste si při vysoké teplotě motoru u Š 120 otevřít okruh topení a kontrolujte teploměr uvidíte pokles to samé udělejte u felicie rozdíl na teploměru nepostřehnete
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.