Nejste přihlášen/a.
dobrý den mám octavii combi 2000 a dnes pri jizde zhasl motor a uz jen toči a toči ale nechytne nafty asi 15 litru v nádrži
co to muže asi dělat
děkuji za odpověd
Jelikož diesel nemá zapalovací svíčky, patrně nejde do motoru nafta. A když to zhaslo při jízdě, tipoval bych to na závadu v okruhu napájení palivového čerpadla.
: Pleteš se. A dokud nám tazatel nesdělí přesný typ motoru, nemá cenu se o tom dohadovat.
Dobrá dedukce, že když diesel nemá zapalovací svíčky, tak to bude...
Ale naftová Octavia z roku 2000 nemá ani podávací palivové čerpadlo. (předpokládám, že jsi myslel to a ne vysokotlakéké poháněné rozvodem mororu).
Může tam mít motor AGR, ALH, AHF,ASV a ty nemají podávací čerpadlo. Pak se ještě dělali bez turba, ale tam by také být nemělo. A abych pravdu řekl, tal SDI octavii jsem ještě neviděl, i když se dělali.
Vernon> Také se pleteš. Taková naftová Fábie z roku 2000 má podávací čerpadla dokonce dvě. Jedno elektrické v nádrži a další mechanické tzv. tandemové na motoru.
A nafta z nádrže do vstrekovacieho čerpadla tečie sama do kopca, ak tam podľa vás nieje podávacie čerpadlo?
®:Octavia v tý době byla jen rotačka, ta podávačku v nádrži nemá.Ty ale myslíš TDI PD, to tu podávačku má...Jde ale o úplně jinej motor...
slavco31:ty evidentně objevuješ Ameriku u 30 let starýho motoru...
satam:jestli se nemejlím, tak první PD se v octavii objevilo až s faceliftem v roce 2001, tak bych to hádal na starou rotačku TDI resp. SDI...
break> Jak je vidět, tak jsem reagoval jsem na vernon, který napsal Naftová Octavie a ani jiný koncernový vůz té doby NEMÁ podávací palivové čerpadlo.
A Fábie PD toto plně splňuje. Takže nevím, kde nacházíš rozpor.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.