Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Renault Fluence

Od: krescek* odpovědí: 2 změna:

Zdravím, mám menší problém s Renaultem Fluence. Je to 1.6 benzín a přidělaný plyn, ročník 2010. Při přeřazení se nechce dostat do vyšších otáček, zdechá to a cuká při cca. 2000 otáčkách. Auto bylo na diagnostice, která nic neukázala a dělá to na benzín i plyn. Nevíte, kde by mohl být prosím problém?

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

tqzs

1x

No myslím, že to bude závada někde u motoru, s pojištěním to nebude mít pranic společného. Tipuju špatnou kompresi, foukaj ventily, ty plynem trpí a plynový auta mívaj taky mraky naježděno.

 


0x

Především nechte seřídit ventily. Nepíšete typ motoru, ale velice pravděpodobně nemá hydroštely. Ventily je třeba po cca 60 tisících km seřídit. Hlavně na plyn se zaklepávají, zmenšuje se jejich vůle a časem dochází k projevům, které uvádíte. Při další provozování bez seřízení je můžete "podpálit", což znamená poměrně nákladnou opravu (sundat hlavu, opravit ventily, vové těsnění).

Jinak při správné údržbě jezdí tyto motory na LPG naprosto bez problémů. Kamarád má po mně Dacii s motorem Renault 1.6 8V na LPG, najeto 420 tisíc km (prakticky vše na LPG) a motor běhá jako hodinky, výkon drží, olej nežere. Jen se musí každých cca 60 tisíc seřídit ventily.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]