Nejste přihlášen/a.
Domnívám se, že se tazatel Harry Šoumen dobře baví a jen lituji majitele telefonního čísla, které sem dal
Tak jestli to je pravda, tak si vyhledejte na netu (nebo přímo na FB) různé skupiny - dám za odvoz apod. Tam popište svůj požadavek a věřím tomu, že auto seženete. Kolikrát se někdo zbavuje auta v relativně dobrém stavu, které Vám bude sloužit několik let bez větších problémů. Hlavně ale nezveřejňujte svůj telefon nebo meil, nebo obojí budete mít zahlcené různými nesmysly.
Zrovna nyní kolega citroenář prodává za 7000kč svého mazlíka nebot je mu líto aby chátral před očima bez používání .jde o Citroen ZX 1,4i Break se základní motorizací a tudíž jedním ze dvou nejlepších mtorů ( jednačtyřky benzín a jednadevítky nafta )co se do nich montoval.Nová STK,rozvody,spojka a výfuk,k němu dvě sady s pneu Michelina a střešní box.
Jinak pokud projdete jakoukokliv inzerci narazíte na hejna aut do 20 000,včetně klubů atd!
Dobrý den... Je Vám jasné, že spolehlivé a cena 10 - 15 tisíc nejde zrovna moc k sobě? Že za tu cenu to bude nejspíš vrak před smrtí?
Za tu cenu bych Vám klidně přenechal to svoje, ale bylo by mi stydno, jelikož spolehlivé už občas není a počítám, že stejnou cenu by bylo postupně nutné nasypat do oprav (možná i víc).
Mrkněte se na nabídku Dacie... ta nabízí Logan za cenu od 120,- za den, což je nějakých 3.600,- za měsíc včetně povinného a havarijního ručení, což není taková hrůza. Navíc je tuším možné začít už s nulovou akontací. Pravdou je, že auto přeplatíte cca o polovinu.
Upřesním na základě vlastní zkušenosti.
Dacia Logan koupená na úvěr v roce 2011, cena za hotové 190 tisíc, výchozí cena pro úvěr 170 tisíc. Nulová akontace, splátky na 4 roky, cca 5 tisíc měsíčně včetně pojištění. Celkem zaplaceno bez pojištění cca 215 tisíc, tedy "přeplatek" proti ceně za hotové 25 tisíc, asi 13%. Těch 50% není zrovna u Dacie reálných, u úvěru na 6 let odhaduji přeplatek cca 30-35%.
@satam Máte pravdu... já to trochu nadsadil, protože jsem si neuvědomil, že Dacia takhle nenabízí Logan, ale Sandero (a Duster) a ta je o něco dražší... Pamatoval jsem si, že mi kalkulačka vypočítala přeplatek cca 70.000,-, což je při ceně téměř 210.000,- (za verzi Arctica) těch 30%.
Promiňte, ale to už se rovnou zeptejte, kdo vám takové auto daruje. Pokud nejste schopen si na takové auto za pár měsíců ušetřit, pak nejste důvěryhodný zákazník. Dnes se měsíční splátky na auto obvykle pohybují kolem ceny toho, co chcete koupit!
V AAA ti auto za 10 tisíc neprodají. To je pod jejich úroveň
Já třeba nevím proč se do pána tak navážíte a defakto se mu vysmíváte , zkusil jsem pohledat a pán je invalidní a potřebuje auto do práce , zde má také inzerát: auto.bazos.cz/...
Každý nemá 30 tisíc měsíčně aby si mohl koupit támhle oktávii za 150 tisíc , pán může mít třeba jen 7 000 invalidní důchod a zkuste z toho něco našetřit když si musí zaplatit bydleni , jídlo a když je invalidní tak i určitě léky. Spíš obdivuji že někdo je invalidní a tenhle stát se o něho ani důstojně nepostará a musí ještě při svém zdravotím stavu makat aby se uživil. Někdy by se lidi měli zamyslet než něco napíšou , jednou takhle může skončit kdokoli z nás , stačí blbý úraz , ztráta práce nějaká půjča či hypotéka kterou přestane platit a vše se veze ... a někdy až do konce života.
U prodeje auta za pár korun či jeho darování, je největší problém byrokracie a náklady, které jsou s tím spojené.
Před pár měsíci jsem se zbavoval auta. Rok stálo, takže přece jen potřebovalo např. novou baterii, jedno kolo ucházelo, sem tam nějaké pohledová koroze, propadlé STK. Jinak ok.
Protože reálná prodejní cena byla 5-10tis kč, tak jsem prodej ihned zavrhnul. Zavolal jsem na likvidaci, oni druhý den přijeli, dali mi 1500kč na ruku a auto si odvezli. Já jsem vůbec nemusel nic řešit. Z auta jsem si vyndal, co jsem potřeboval. (kola, baterii do výkupu, atd.) Vrakoviště mi tu totiž nebude brečet, že jde blbě řadit jednička a nebo že ve výfuku je díra...
A ještě takové auto na splátky...
@harrysoumene - asi nejjednodušší a nejlepší řešení pro vás by bylo domluvit se s tím zaměstnavatelem na půjčce, resp. náborovém příspěvku. On má zájem vás zaměstnat a jistě to není pro vaši jedinečnost, ale pro levnou pracovní sílu, které je nedostatek. Vidí, že jste v nouzi, ale máte zájem pracovat. Poskytnutí něco jako bezúročné půjčky nepodléhá zákonu o úvěrech. Pokud nebude mít žádné úroky, půjčku může poskytnout a splácet to budete srážkou ze mzdy.
Mohl byste se tak dostat k vozu za cca. 25tis, který by měl i něco vydržet. Za tuto cenu se prodávají např. citroeny s 2 roky technické a bez ekopoplatku. Konkrétní typ vám můžeme také doporučit.
Zkuste probrat možnost této půjčky u zaměstnavatele. Jistě na tom neproděláte.
Pánové, ale zamyslete se i nad věřitelem a jeho možnostmi. Nikdo ze zákona nemůže úvěr poskytnout osobě nebonitní. Každá úvěrovka tedy nejspíš zamítne žadatele na bonitu. Nemůže brát v potaz, že "až bude mít auto, bude chodit do práce a bude více bonitní".
Ani kouzelný aaačka nedokáží protlačit bez lží a podvodného zadání údajů do smlouvy tohoto žadatele o úvěr. Buď někde dostane ojetinu zdarma na dojetí nebo od zaměstnavatele tento "bonus". Jinou variantu nevidím.
A kdo mluví o "úvěrovkách"? Tazatel zkouší, zda by mu někdo (řadový občan) neprodal auto na splátky, což není v rozporu se zákonem.
Odpovědi výše jsou na aaa...
Fyzická osoba na splátky vůz těžko prodá. Tedy ještě jsem neviděl někoho, kdo by byl ochoten. Jen tady na poradně jsem našel pár lidí, co "prodali" auto - předali vůz i TP a nemají nic, ani peníze. Prodávat by tedy tímto způsobem mohl:
a) někdo z velmi blízkých příbuzných a známých
b) podvodník
c) blázen
No pánové já už viděl inzeráty soukromých osob, kteří nabízeli auto klidně na splátky. Jestli narazili na nepoctivého plátce už nevím, ale i takové nabídky prostě jsou.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.