Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám možnost koupit felicii 1.3 BMM (před faceliftem) a nevím, jestli se to vyplatí koupit, když je tak stará (+- 20let). Taky už 5 let stojí v garáži a za tu dobu se s ní jelo jen jednou. Porezlá není, páte dveře jsou už jednou znovu natřené - rezly, nové brzdy, vytříkaný podvozek + dutiny, na sedačkách potahy, po dvou letech odstavení chytla se starým benálem napoprvé. Je za 10 000. Myslíte, že to mám brát, nebo je to na tak staré auto moc? Děkuji za rady.
Najeto 84 000, parkovaná v garáži.
Všechno nabývá věkem na ceně,škoda 120 už se zkrátka dostala z toho období kdy je auto bezcený šunt,takhle stará auta už zase začínají mít sběratelskou a veteránskou hodnotu. Jednou se zase i feldy budou prodávat za 200 tisíc.
Vzpomínám si jak otec říkal jak se na hasičských soutěžích pálily MBčka...a udělal by to dneska někdo? Dneska je to ceněný veterán
Klidně můžeš,ty auta byly stavěný jednoduše a ještě celkem robustně,pokud není prohnilá určitě toho ještě dost odjezdí,zvlášt pokud má jen 80 tisíc,to je ten motor sotva zajetý. Spíš už začíná být problém s náhradními díly,originály už se přestávají objevovat a ty čínský náhražky to je tragická kvalita
10 000 je normální cena
Záleží na co ji chceš, rodinné auto to není. A bezpečnost neřeším. Mám MPI po faceliftu v plné výbavě, jezdím pouze pojížďky do 20 km okolo komína, ale téměř denně. Jediným problémem bývá koroze, jinak to je bezúdržbové auto k neutahání, jen tam lít benzin a občas vyměnit žárovku. Ta moje má už nové plechy, lak a znovu dutiny. Na STK prochází. Sypou se elektrické ztahovačky oken a hydraulické sklápění světel, ostatní mám původní - samozřejmě kromě spotřebky, ale to maj všechny auta. Na dálku - 10 t se zdá hezká cena, pár let dobře a bez investic poslouží, ale shnije. Nebo budeš shánět autoklempíře a lakovnu.
Esi jsou pravda ty km – 84000, a garážovaná, tak dobrej nákup, ale na STK bude menší buzerace; aby nebyla vůle na řízení, souměrné brzdy, nekapalo na něj nic pod motorem, emise aby to projelo, pak dobrý.
No, ale s těch teseti bude možná konečných dvacet-ekodaň,přepis,TK, a po tak dlouhé době výměna všech náplní.A ty zatuhlé brzdy?Můžou a nemusí já bych spíš než pístky měl obavy s třemenů,lanek...Ale to by jste měl znát když děláte v servisu poradte.cz/...
Jestli dělá ve skladu, tak nemusí vědět, že brzdy u feldy se dají dělat na parkovišti, komplet výměna předních-kotouče, desky, čepy třmenů rozhejbat, a to nemusíš bejt mechanik. Stačí šroubovák, dva klíče a sikovky.
Ale jinak tu plečku bych nebral. Že není vidět rez neznamená, že tam není. Tyhle vraky se dneska snad darujou ještě s připlacením, ne? Ten motor je blbuvzdornej a chytne i po dvou letech, to potvrzuju u MPI.
Byla i na zvedáku a podvozek je jako nový. Majitel se o ni pravidelně a dobře staral - říkal že jako o sebe. Byl jsem se na ni dívat i osobně a vypadá fakt pěkně. O výměně čepů ramen a řízení, brzd, a všeho možného vím. Jeden můj známý má taky feldu a ten si na ní mění všechno sám. Co se týče brzd, jsou tam nové desky a kotouče, ale pístky, vodítka, gumičky a všechny těsnění můžou být zatuhlé. Jako rodinné auto to nechci, spíše jako "auto pro volný čas". O zatuhlých pístcích mi řekl kolega servisák a je fakt, že jsme sundávali brzdy z jakéhosi starého mondea a ty pístky nešly vyndat ze třmenů. Možná budou zatuhlé i lanka ručky. Ještě to projedu a uvidím, jak na tom je.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.