Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, prosím o radu jak postupovat. Při mé cestě mi na autě doslova bouchla na vnitřním boku naštěstí zadní čtyři roky stará letní pneumatika VRANÍK (najeto cca 8 000km) . Kontaktoval jsem výrobce před více jak třiceti dny s reklamací a foto dokumentací. Reklamaci zaregistrovali ,ale nikdo se mi ve lhůtě 30 dnů neozval a nevyjádřil.
Názory, že s protektory se není čemu divit jsem si již vyslechl, proto za takové odpovědi předem děkuji, dnes už bych si je za žádnou cenu na auto také určitě nedal.
A co bys rád slyšel?¨Nejpravděpodobnější příčina tý díry je přehřátí kvůli podhuštění. Mmch. už není v záruce, tak není co reklamovat...
Dej na nápravu dvě nové pneu a jezdi...
Na stránkách výrobce se pyšní doživotní zárukou a čtyři sezóny není zase myslím hystorie. Všechny pneu jsem před cestou dofukoval na předepsaný tlak. Samozřejmě že jsem okamžitě sundal i tři zbývající nepoškozené pneu a zakoupil nové.
zrovna u pneu mě fascinuje ta doživotní záruka...ikdyž je fakt ten, že potkávám auta se zimníma Vraníkama a furt jim vzorek nějak neubejvá:D
Kde to bouchlo (rychlost a doba jízdy před defektem) a po defektu jsi jel jak rychle a jak daleko? (Pomalý defekt - ztráta tlaku - přehřátí a bum..) Můžeš i pořádně prohlídnout jestli není píchlá skrz vzorek... U doživotní záruky by solidní výrobce neřešil proč bouchla, ale dal automaticky novou (mmch. druhou na nápravu bys musel koupit, takže by neprodělal).
Jel jsem v PL po dálnici 130km/h, měl jsem za sebou asi 350km. Bylo cítit, že kolo začalo"házet" zvolnil jsem cca na 80 hledal kde zastavit. Rána prásk a stihl jsem jen zajet na krajnici.Podle pneu mě v pneuservise řekli, že se asi udělala vzduchová boule. (guma je úplně oddělená od plátna) O žádný výrobek této značky už opravdu nestojím být to na přední nápravě tak jsem asi s celou rodinou někde jinde a nemá si kdo stěžovat.
platí, že pneumatika spojuje auto s vozovkou.Měl jsem před 11 lety blbou zkušenost s protektorama.Od tý doby na pneu nešetřím...
Nejpravděpodobnější je pomalá ztráta tlaku = přehřátí = odejde kord, udělá se boule a nakonec bum... Protektory bych si na auto nedal, ale tady za to nejspíš nemohl, tohle se může stát u jakékoliv pneu...
Mimo díru je vidět že guma byla přehřátá, kdyby to začalo boulí a dírou, tak by to vypadalo jinak...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.