Nejste přihlášen/a.
nehrabal bych hned do vstřikování.Bohatost směsi tady může ovlivnit třeba lambda, teplotní čidlo atd...prošel bych prvně tohle, než hned nastavovat směs...
nic ve zlým, ale chceš nastavovat směs na vstřiku a nevíš kde najdeš lambda sondu?Dám ti radu, dej to někomu, kdo má VAGa, zkušenosti a ušetříš si s tím problémy...
logicky pro abcd1234..
jinak směs na vstřiku upravit u tohodle asi jen přes jednotku, když ju přepájí...což nemá smysl a neřeší to závadu...
myslel jsem dávku paliva, celýho mě zblbnul.Snažil jsem se mu jen vysvětlit, že není závada tam, kde si myslí.Nic víc..
Lambda sonda je za na výfukovém potrubí před katalyzátorem.
Její funkčnost lze ověřit na diagnostice.
Jaké to drží volnoběžné otáčky? Mohlo by to být vadné čidlo teploty (nenechte se zmást tím, že budík ukazuje dobře), případně váha vzduchu.
Chce to píchnout na diagnostiku a prohlédnout skutečné hodnoty. Nebo dle tabulkových hodnot změřit aspoň odpor teplotního čidla, zda odpovídá skutečné teplotě.
teď jsem si všim to, cos psal o těch otáčkách.Jednou jsem to řešil, bude v háji to těsnění mezi sáním a vstřikem...vem za něj jestli to není volný, stojí jinak pár stovek...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.