Nejste přihlášen/a.
kobercovkou to zalepený není, píšu, že je to kvalitně zatmelený, tužku ani šroubovák by jen tak snadno nikdo přes to neprotlačil.
Kupodivu to nebude vadit ani při TK.
Pokud postavíte auto u STK (stanice technické kontroly), tak tam to určitě nikomu vadit nebude
@ferax: Blatník není nosná část a zalepený kobercovkou dokonce ani nemá ostré hrany. Takže není jediný důvod, aby to neprošlo a kdyby se technik STK snažil mě nepustit, asi by se divil.
@ferax: Dotazy "momentálně zaostalých" nekomentuji
Ten blatník pokud nenarazíš na blbce tak projde,to není nosná část skeletu a ostré hrany tam taky nejsou. Horší je co je pod tím,z toho horního nosníku už tam moc nebude a kdyby jsi náhodou někam narazil,ta felda se ti smotá až ke sklu.
Tady pokud neprojdeš samotná výměna blatníku nestačí,při pokusu jej sundat ti zůstanou zasouvací matičky i s kusem plechu v ruce a nový blatník nebudeš mít kam našroubovat. Budeš muset koupit opravný plech toho nosníku,ten tam prvně navařit a teprve potom dávat nový blatník
blatník přetřu štětcem,válečkem barvou-mám už tuto metalízu 9880 , auto nakloním, aby ta barva tak nestékala, nakonec sprejem bezbarvý lak. Nebude to úplně ono, ale aspoň to nebude tak křičet, podle mě by techniky na STK dráždil ten vzhled, když to musí i fotit.
Ta přísnost na STK je podle mě tlak a loby automobilek, taková zpřísnění by na STK samotní poslanci nevymysleli.
Znova opakuji,nejde o to co je vidět ale co je pod tím...závada teď nevím jestli je to B nebo C ale píše se tam něco o tom že nosná část je korozí zasažena natolik,že již neplní svoji funkci. Technik není blbec,to auto má na jámě a všechno tam vidí,už ví kam má kouknout a co a jak kontrolovat.
Ono to zpřísnění je na jednu stranu dobře,kolikrát auto co se mi dostalo pod ruce by nemohlo nepodplacenou technickou projít ani za zlatý prase-a takových životunebzpečných vraků jezdili tisíce-co nechal technik prolézt za litr do kapsy. Například auto s novou technickou,kde brzdla jen polovina,utrhnaý všechny silentbloky na ramenech že to auto nemohlo jet ani při 50km/h rovně-nešlo to udržet a ty rány co z toho šly. Kdyby lidi se o svoje auta starali aspoň v nějakých únosných mezích a technici nepustili každý vrak do provozu,nemusely by se vymýšlet 3,14 čoviny s focením a centrálním registrem a čtením závad a podobným...každá akce vyvolá reakci. Lobing automobilek a ekoteroristů je v tom samozřejmě taky,ale auto v únosném stavu ti technickou proleze bez potíží-sám mám feldu,a minulý rok prošla bez problému,žádná ani jedna lehká závada
spravil jsem docela dost bouranejch Felicí a sežranejch a můžu ti říct, že pod tím blatníkem bude podběh kantáre.Felda má sama o sobě minimální deformační zóny a když ti shnije i ten podélník, taky ty bouračky pak stoje za to.Ty to zaplácáš kvůli STK, ale funkce bude nulová...
Jak se říká "spravil to jak prase branku"
Tohle samotný by snad se skřípěním zubů prošlo (jestli to fakt není kobercovka?). Nicméně, jak vypadá zbytek auta? Jen z týhle fotky je vidět, že nehraje obrys lemu blatníku (promáčklý?) a nárazníku, což má držet na šroub (drží?), matně si pamatuju, že je pod tím taky nějaká trojúhelníková výztuha. Švára, když byl na technický s naší feldou, měl debatu nad promáčklým blatníkem (žádná ostrá hrana, kolo nelezlo z podběhu, zalakováno, rzi minimum). Tak se dotyčný technik nas...štval a tak dlouho chodil kolem, až si našel něcco jiného.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.