Nejste přihlášen/a.
Nejen pro Totak a tazatele- je dobré mít (zaregistrovat se!) přístup na svc boxu Peugeot nebo Citroen.(a pkd je dostatek -přebytek peněz pak je ještě placený přístup=navíc dílenské postupy oprav!)odkazy: public.servicebox.peugeot/... nebo service.citroen.com/...
Pravidelně tam čerpám,objednávám ND na základě OEM kódu (originálního čísla daného dílu ) atd.
Takhle Vám to ukáže ,zde třeba sací potrubí na motor (už nwn) 16V asi LFY (1,8i16V-81kW)
Hledat na internetu je málo platné, tam vadu neopravíš. Hledat musíš ve dveřích. To znamená rozebrat dveře (sundat dveřní výplň) a zkontrolovat mechanizmy zavírání/otevírání dveří. Někde bude prasklá nebo vypadlá nějaká pružinka, nebo taky jen "zatvrdlá" vazelína v mechanizmu vnejší kliky.
A když jsi začátečník, alespoň se něčemu přiučíš. Jak už tu padlo, je to na autě kromě dolévání provozních kapalin obvykle jedna z nejjednoduších oprav (kromě VW a některých dalších moderních vozidel, u kterých je každá oprava uvnitř dveří vcelku "porod").
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.