Nejste přihlášen/a.
martincakl, asi nevíš, co se okolo děje... A nebo fakt, že se svým naftovým autem nebudeš do města ani vjet není dostatečný pro tvrzení, že diesel neni do města vhodný?
protože je to motor stavěný na dlouhé trasy...nehledě na to, že turbo v tomto směru dostává na prdel..chtěl bych vědět někoho kdo dochlazuje když jezdí po městě...to ten ušetřený čas by hned ztratil
Pokud by byl problém v zanášení filtru pevných částic, nestačilo by pak např. jednou za měsíc výjet na dálnici a udělat 50 km okruh při kterém by se filtr zregeneroval?
Turbo ... vždyt to je i u benzínu (TSi), tam tí pádem bude taky trpět
A jaká je životnost takového DPF? Když bychom to vstáhli na ježdění na krátké vzdálenosti? Je možné ručně zapnout regeneraci DPF?
P.S.: Příjde mi, že většina auto, co potkávám ve městě, jsou diesly ...
Do města bych volil hlavně auto pro snadné parkování - a to jsou většinou malá vozítka - benzíny. TDi bývá u větších vozů. Snad jen GOLF je ještě malý.. resp. první řady byly, novější už se opět zkouší nafouknout.
Naftákem jezdím do práce, protože to mám přes 30km. Ale celkem lituju auta kolegů, co jedou ve městě kilometr naftovým autem a snaží se 20 minut objíždět bloky, aby zaparkovali.
Zeptám se možná hloupě - máte ve městě dostatek míst pro parkování? Opravdu potřebujete auto právě na krátké trasy?
úspornost v případě TDi na krátké cesty je sporná - spotřeba na první km je často vyšší než u benzínu... motor než se zahřeje, spotřebuje výrazně více paliva - jen servis je častější (pravidelné výměny oleje, filtrů...), takže vlastně s malým nájezdem je cena na km vyšší než u benzínu...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.