Nejste přihlášen/a.
" Závadu chladicího čerpadla"-tuto blbost Vám řekli v autorizovaném servisu Škoda? Pak je škoda do takového servisu jezdit!Pže VP tak se onen díl nazývá buďto fun guje nebo ne,když ne tak po pár kilometrach vařite a náslkedně by došlo až k destrukci-zadření motoru!Jinak svým způsobem má 2 okruhy každý vůz i staré škody 105-120 -tzv malý koruh -motor topení a velký pak motor-topení-chladič.Viz zde ,příspěvek rádce Ernie-podívejte se na to : poradte.cz/...
Nebo variant 2 Vy jste nepochopila o co jde a navíc zde špatně popsala,zkomoleně. Závada by pak asi byla na termostatu,který po předem určené teplotě otevře do tzv velkého okruhu.kapalina jde motor-topení-chlaidč - motor... a zřejmě dle zmateného popisu neotevírá.
Ještě by mohla nastat varianta 3- velmi nepravděpodobná-je poškozena VP a při velké zátěži se vrtulka co pohání chladivo protáčí.
Varianta PRVNÍ -vyměnte servis,varianta druhá nechte vyměnit termostat.
Ale ani v jedno případě nechápu proč servis závadu když ji (ne)identifikoval také neodstranil.
pro diesel. velice se pleteš protože 1,2 tsi má vodní čerpadlo ovládané podtlakem, takže začíná fungovat cca při 87 stupních. navíc by tento motor měl mít ještě elektrické čerpadlo na dochlazování turba a při funkci start-stop. Pro tazatele-s chlazením motoru bych si nezahrával a okamžitě nechal opravit.
V tom případě se omlouvám.škodovky s výjímkou stopáté jsem neměla a tudíž neznám a jsem rád že mám poctivý kus železa a ne auto plné zbytečných kurvítek!
@007cz: A jak ten "podtlak" pozná, že je teplota zrovna 87°C? Můžeš to vysvětlit logicky a ne debilně? A jak ten "podtlak" tu vodní pumpu pohání?
cidlo teploty motoru oznamuje řídící jednotce ted je 87 stupnu ta přes elektomag. ventil pouští podtlak do vod. pumpy, ta začíná pracovat. kdo jen trochu rozumí automobilum tak tenhle systém zná, nejen v tomhle konkrétním případě. Kdyby vaše znalosti nekončili někde u Š. favorit tak by jste věděli že u dnešních moderních vozu ,nejenom škoda, je víceokruhové chlazení téměř standart /pro ty méně chápavé víceokruhové znamená že má např. hlava motoru svuj okruh a blok má také samostatný okruh/ u hybridních vozidel je třeba ještě další okruh na chlazení elektroniky ale to už je na vás asi moc. Prosím nepáchejte těmi vašimi amatérskymi radami škody na duvěřivych tazatelich ps. pumpa je poháněná klasicky řemenem jen ten podtlak ji spíná
Asi bych šel znovu po tom, aby se to vše okolo chlazení vyřešilo...Třeba došlo jen k nějaké dezinformaci...
znovu se opakuji,,s chlazením motoru bych si nezahrával a okamžitě nechal opravit.,, muže tam byt několik závad jak mechanických tak elektronických, protokol z diagnostiky zná jen technik servisu...např. nefunguje elekt. vodní čerpadlo na dochlazování turba vuz se chová standartně, ale tazatel si rapidně zkrátí životnost turba po čemž asi netouží
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.