u fáček je problém s takovými starty řekl bych normální .příčinou je automatický sytič není však vadný,aleˇještě je v činnosti po ujetí cca 5ti až 10ti km v zimě a navíc se do toho přimíchá hodně bohatá směs lpg poněvadž lpg se dobře odpařuje při 80stupních celsia.tzn. doporučuji krátké jízdy v zimě jezdit na benzín.
Myslím že v sytiči to nebude. Klapku přece zavře po ochlazení motoru a tak by to nejelo vůbec. Problém bude nejspíš v tom, že se nestihne krátkou jízdou motor ohřát, chladicí kapalina donáší do odpařovače málo tepla a odpařování plynu sníží jeho teplotu tak, že se změní poměry odpařování kapalného plynu v něm. Po zastavení motoru se plyn pomalu odpařuje do sacího traktu motoru a zaleje jej tak, že vytěsní vzduch. Při pokusu o start jde pak do motoru plyn s nedostatkem vzduchu a takováto směs je nezápalná. Musí se plným plynem otevřít přívod vzduchu do sání a startováním plyn ze sacího traktu odčerpat natolik, že opět vznikne směs schopná zažehu elektrickou jiskrou. Pak motor naskočí.