Nejste přihlášen/a.
Vlastním vozidlo Škoda Fabia 1,9 TDi 74kW z roku 2002, najeto má 254 tis. km. Mám problémy s přístrojovou deskou, když zapnu stěrače, stává se, že ručičky ukazetelů spadnou na nulu a asi za vteřinu se zase vrátí na původní hodnotu, rozsvítí se asi na vteřinu všechny kontrolky a vynulují se všechny údaje - obě paměti palubního počítače a denní počítadlo kilometrů, pouze hodiny zůstanou zachovány. Tento problém s přístrojovou deskou se ale objevuje nepravidelně, takže někdy při zapnutí stěračů se problém objeví a někdy se nic nestane, přístrojová deska funguje bez výpadku. Ty údaje palubního počítače a denní počítadlo kilometrů se ale vymažou i při vypnutí motoru - v okamžiku, kdy otočím klíčkem ve spínací skříňce, ale také nepravidelně, někdy se nic nestane a někdy dojde třeba 2x za sebou k výpadku přístrojové desky a k vymažání údajů. V okamžiku, kdy vypínám motor a dojde k výpadku přístrojové desky, je vidět, že ručička otáčkoměru se pohybuje trhavě směrem dolů na nulu. Pokud přístrojová deska nevypadne, ručička otáčkoměru se pohybuje plynule směrem dolů na nulu. Zezačátku docházelo k výpadkům přístrojové desky jen při zapnutí stěračů. Potom jsem dal auto k mechanikovi, aby zjistil, proč dochází k výpadkům přistrojové desky, ale stejně auto neopravil a ani nezjistil, čím to je. Říkal, že zkontroloval hlavní kabelový svazek a očistil kontakty u pojistek nad autobaterií, ale právě od té doby, kdy mechanik to auto kontroloval, se ty výpadky přistrojové desky zhoršily, objevily se právě navíc ty výpadky i při vypínání motoru, jak jsem popisoval a při tom vypínání motoru k těm výpadkům přístrojové desky dochází často, odhadem tak při každém pátém vypnutí motoru dojde k výpadku, někdy i častěji. Jak se to podle vás mohlo stát, že od té doby, kdy to mechanik kontroloval, se to zhoršilo? Kde může být chyba ohledně těch výpadků přístrojové desky? Vzhledem k tomu, že jsem při koupi auta nedostal přívěsek s kódy, ptám se, jestli jde přes diagnostiku vyčíst kód imobilizéru pro případ, že by se měnila přístrojová deska? Je možné nastavit celkové kilometry u druhé přístrojové desky, abych měl na počítadle stejný údaj jako byl u té původní přístrojové desky? Děkuji za odpověď
Podívejte tady, kloním se k poslednímu příspěvku od "Ekkar_z_Bastlírny"; vidím to na špatnou kostru (kostry) ...
Jak už jsem psal, hlavní kabelový svazek, kontakty pojistek nad baterií a ukostření motoru a alternátoru se už kontrolovalo, ale nepomohlo to. Tyto problémy s přístrojovou deskou se objevují už od koupě auta. Kdyby byla třeba vadná přístrojová deska a měnila by se za jinou, bylo by možné vyčíst přes diagnostiku kód imobilizéru, aby bylo možné kód zadat po výměně za jinou přístrojovou desku? Přívěsek s kódem jsem k autu nedostal, takže kód neznám a proto se ptám. Je možné nastavit přes diagnostiku i ujeté kilometry, abych měl po výměně za jinou přístrojovou desku na počítadle ujetých kilometrů stejný údaj, který byl u té původní přístrojové desky? Děkuji
Tím poklesem napětí to klidně být může, při zapnutí stěračů se to ovšem stává nepravidelně, ale k výpadkům přístrojové desky dochází i v okamžiku, kdy vypínám motor, tedy když otočím klíčkem ve spínací skříňce, jak jsem popisoval v prvním příspěvku, ale stává se to nepravidelně, takže může docházet k poklesu napětí i v okamžiku vypnutí motoru? Jak je možné, že může docházet k poklesu napětí i při vypnutí motoru? Mně připadá nějaké záhadné, že přístrojová deska vypadává i v okamžiku vypnutí motoru
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.