Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
před týdnem jsem sundával píchlou pneumatiku kvůli výměny a už při sundávání jsem měl problémy se šrouby (byly značně poškozené). Nechal jsem tedy pneumatiku přezout, objednal nové šrouby, dal kolo zpátky na své místo, ale zhruba po týdnu začalo auto vydávat divné zvuky. Při vjezdu na dálnici a sundání krytky mi 3 ze 4 šroubů spadly na zem a zjistil jsem, že jsou z poloviny zalomené vevnitř (jak v kotouči, tak v náboji) - přidávám foto.
Poradíte, jak ty zalomené šrouby dostat ven aniž by se poškodil závit, a nebo je potřeba raději koupit nový kotouč i s nábojem?
ibb.co/...
ibb.co/...
ibb.co/...
ibb.co/...
ibb.co/...
Díky.
Když začneš do šroubů vrtat ze strany kde jsou utržené, tak pokud se vrták trochu kousne, tak bys mohl ty zbytky šroubů prošroubovat dovnitř.
Zbytky šroubů by v závitech měly být volné.
Můžu vědět kdes přišel k těm šroubům a kolik byla jejich cena? Vypadají totiž, jako by je někdo vysoustružil, ofrézoval šestihran a nechal je nazinkovat.
To mate tak,ak sa niečo odflakne.Tie skrutky kvalitou si dost mimo.Keď sa však pozriete na kotúč,tak nebol, po vraj defekte,na dosadzacích plochách očistený,tipol by som,že ani disk.Je to vidiet na dvoch dosadzacích plochách ako sú zahrdzavené,čiže koleso bolo dotiahnuté nakrivo,preto to sa utrhlo.Čo sa týka kotúčov,tak sú zrelé na vyhodenie,sú tak prehriaté do žerava,že to až bolí a či pôjdu tie skrutky vytočit je otázne,postup je popísaný vyššie.Ja by som vymenil náboj,buď z vrakoviska alebo nový.
Tak,, hodil jsem to do servisu,, pán mi ty 3 šrouby vyvrtal za 600 (žiju v Anglii :D), sám na to bohužel nemám žádný vercajk. Každopádně, šrouby jsou koupené přes eBay klasicky přes nějaké autodíly, 4 mě vyšly zhruba na 300, objednal jsem od jiného prodejce, takže pokud se to bude opakovat, tak je jasné, kde mohla být chyba. Tak stejno i vypadlo ložisko z náboje, objednán nový díl zhruba za 800, snad už to tedy bude šlapat.
Díky za rady ))
Tento problém se řeší jednoduše nákupem nového náboje. Není to až taková pálka a nemusíte dumat nad tím, jestli nejsou poškozené závity. Problém vznikl nejspíše nedotažením šroubů a při jízdě se kmitáním střihly. Šrouby se musí při montáži máznout třeba grafitovou vazelínou a neposlouchat teorie pseudoopravářů, že se šrouby nemažou.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.