Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak dlouho trvá VÝMĚNA SPOJKY?

Od: oumajgad odpovědí: 7 změna:

Ahoj všem,

chci se jen optat, jak dlouho může trvat výměna spojky na Kia Sportage 2,0 CRDi. V servise mi bylo řečeno "to je práce na celej den když to půjde dobře, musí se vyndat převodovka". Servis samozřejmě pracuje v hodinové sazbě. Jde mi jen o to, aby mi nenapočítali 20 hodin práce a spojku nevyměnili za čtyři hoďky...

Může mi někdo alespoň orientačně poradit, O autech vím jen to, jak je řídit...

Díky a hezký jaro!

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x
Nevím jak dlouho a jak kterém autě.jako laik jsem na xantii 1,8i16V jsem toto udělal za asi 6 hodin.Převodovka musí jít ven u každého auta a poloosy.

 


0x

Ve značkových servisech je na to počet normohodin... U některých aut je ještě podrám který se musí odmontovat...

 


0x
Existují manuály, co jaký čas trvá vyměnit na autech. Pamatuji si, jak kamarád z BMW říkal, že stačí jedno déle trvající povolení šroubu a nestíhal to časově podle manuálu. Totéž si zažíval s brzdovými destičkami, někde je vyměnil dříve, než byly sjeté úplně, zákazník si stěžoval, že ho mechanik vlastně okradl a hned byly prémie chudší na výplatě! Nevím, jak to chodí dnes, ale toto bývalo, při nových vznikajících servisech BMW v ČR. Záleží servis od servisu.

 

strangerisimo

0x
Záleží, jaké máš auto... Já osobně u O1 1.9TDI PD 4x4 jsem to dělal kolem 16h... U 4x4 musí dolu, jak převodovka, tak i celá náprava... Takže je to opravdu hodně časově náročný.
Ale jak říkám, záleží na tom jaké máš auto.

 


0x
Asi čím novější auto, tím hůř.
Pamatuji, jak jsem na vojně u Tatry 148 měnil spojku za necelý dopoledne.
Pravda, motor ven, ale to bylo vlastně jen pár šroubů, trošku elektriky a nějaká hadice.
johoro
Nemůžeš srovnávat T-148,tam odpojíš kardan od převodovky, výfuk a 4 silentbloky a serepetičky kolem paliva a nějaké táhlo a motor jde ven. To už třeba motor u Matesu to už byl celkem porod. Spousta šroubů, misto silendbloků nasroubit kolečka, zepředu přišroubit k rámu kozu, na kterou se klikou vysunul motor. Jednodušší byla IFA.Odšroubil se kardan mezi motorem a převodovkou, zadní kryt motoru a byl jsi na spojce. Jen tak na okraj. Z IFY pasovaly přední světla,motorek i stěrače oken,kliky dveří,ostřikovače předních oken. Možná i nějaká ovládací tlačítka z přístrojovky. Podobně na tom byl i Barkas, traktor ZT 300 a kombajny E 512. Oni soudruzi z NDR nebyli zase takový blbci. Někdo možná namitne, že měl Trabi jen 6V, ale i tak třeba stěrače a ostřikovače fungovali, sice trochu pomaleji. Později měli Trabanty už 12V a používaly se dvě 6V baterie. IFA měla třeba 24V startér, ale elektriku 12V. Stejně jako třeba P-V3S.

 

jurajjuraj*

0x

nic spatneho nevidim na tom ze u toho typu je to prace na celou sichtu pokud to pujde dobre, ono staci ze se nekde urve nejaky sroub a uz se to zdrzuje

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]