Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Po výměně pojistky se kouří z mot. prostoru

Od: punker* odpovědí: 12 změna:
Zdarec řešil jsem nefunkční budíky na citroenu xantii 1.8 benzín, rok 1995, po výměně pojistky F2 (5A) budiky fungují, ale po otočení klíčku se začne kouřit z motorového prostoru (viz. foto) borcovi tam prý praskla hadice s vodou a asi týden potom mu přestali fungovat budíky, nevíte z čeho ten kouř může být? Jestli je tam třeba nějakej předehřev, nebo vyzkratovaná elektrika

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mathew

0x

Tak asi tam někde natekla voda... se zeptej toho borca co s tím dělal, nejspíš moc dobře ví co tomu je a proto se toho zbavil

Elektrika vyskratovat mohla, ale možná je poškozené i něco jiného

punker*

Nezbavil se toho, je to auto známýho a voda byla po celým motorovým prostoru, jen nevím kam to tam mohlo natýct

 


0x

Tam je asi už jen starter. Nevím ale tak asi žádný kabelový svazek nevede ,alespoň tedy na LFY-X+ 1,8i16V 81kW,všechny svazky co v daném místě jsou jsou nad a mimo hadici z termostatu do chladiče.odkud jsi?(písni v SZ)

Zrovna předevčírem? se mi taky ´trochu kouřilo z motoru,na X2-2,0HDi 90 ,ale od baterky a druhý den již byla KO,vybitá.vytekl kus originál spojky na baterii,tak jsem ji nahradil novou spojkou kde není kabel zalitý v olověné spojce ale vdůkladně přišroubovaný.(mám dvě-benálovou a naftovou)

punker*

Jinak se jedná o tuto pojistku

 

asd1

0x

Jako první bych hledal zkrat na obvodu jištěném tou pojistkou. (Předpoklad že čoudit začalo až po výměně spálené pojistky

asd1

Jo a ještě co tam čoudí? Pálí se izolace kabeláže nebo se jen odpařuje voda, příp. děravý svody? S budíkama/ pojistkou to nemusí souviset..

punker*

To právě netuším z čeho se kouří, ze svodů to není dělá to po otočení klíčku (na kontrolky) bez startování. Nějaká žhavička na předehřev tam asi nebude že?

Asd-děravé svody to na 100%nejsou-všechny výkonové varianty motoru 1,8 (8V-66kW;8V-74kW a 16V-81kW) mají svody zezadu motoru.

Soudil bych na odpařovaní kapaliny ale to by nebylo ihned po startu,spíše mi to přijde že zateklo do starteru a tam to dělá neplechu,jak píšu výše-tam by neměl být žádný kabelový svazek.Ty jsou na převodovce.

 

punker*

Sory možná jsem se s označením na fotce trochu sekl, dnes jsem rozpojil a znovu zapojil dva konektory a už nic nekouřilo, tak jsem je prostřikl kontakt sprejem a zatím dobrý, ale nevím jestli byla chyba někde v konektoru, nebo to přestalo protože jsem pohl s kabeláží, ale nikde jsem nic "ohořelýho" nenašel

Tak jo,závada odstraněna a vše OK?Tak at jezdí a houpe se!Tipnu si ten víc v pravo je asi konektor snímače otáček (soudě dle tvaru a barvy) ale ten bílý?Na 16V takový nemám.Jinak jednodušší motor ale z pohledu na něj to vypadá složitěšjí

punker*

Zdá se že je OK, jinak ten konektor vlevo je žlutej a netuším od čeho

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]