Čaute. Auto má jednou tah a jednou ne. Jde o to že když jezdím pomalu na půl plynu tak tahá tak že to zatlačí do sedačky cirka od 1500 do 3 300 ot. Pak s tím jedu na dálnici kde tomu dám plný a v poho se to rozjede na 130. Vyjedu z dálnice a už to zas netáhne. Musím to jak blb točit k omezovači abych nebrzdil provoz a tah žádný. Žádná kontrolka nesvítí. Diagnostika bez chyby. Já osobně si myslím že to souvisí s regulací turba: na nízké otáčky nereguluje a proto táhne parádně. Jak se tomu přidá tak je regulace nějak rozhozená a vůbec neví jaký je tlak asi. Po každém nastartování to zas táhne úplně v pohodě. Žádná černota z výfuka a starty okamžitý. Motor Citroën 2.0 HDi 88kw.
Zpravidla to opravdu bývá regulace turba a ta může mít několik příčin. V případě variabilního turba se nepohybuje regulační dýza, nebo se pohybuje pomalu, nebo může být vadný soleoid co ovládá podtlak na podtlakového regulátoru. Nebo také co měl můj kamarád náhodou také na Citroenu a to je prasklá membrána na podtlakové regulaci... Také tam měl od kapajícího oleje rozežranou hadičku z podtlakového ventilu regulace do podtlakového regulátoru. Stačí když je regulace pomalá a auto spadne do nouzového režimu.Chyba se zresetuje po vypnutí a novém nastartování... Tyto závady, tedy pokud to není ničím jiným jsou obvyklé závady všech novějších automobilů co mají turbo, nic světoborného...
josefpr
Ještě se mi zdá že jak táhne normálně tak jde víc slyšet tzv vysavač. Takové syčení prostě jak turbo tlakuje. Když to "nejede" tak skoro nejde slyšet nic.
Jestli slyšíš syčení, tak je praskla nebo vypadla hadice. Pokud se dělala diagnostika tak nevím, proč jste to neprojeli a hned bys viděl, jestli je problém s tlakem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.