Nejste přihlášen/a.
je to jednoduché. Jen ten bíly bys mel zapojit na svorku 15 ve spinací skrince. Urcite ne pres zadny jiny spotrebic nebo alternator. Proste otocis klicek, svetla sviti, vypnes klicek tak zhasnou.Zluty na plus k obrysovkam, ktere kdyz rozsvitis, denni zhasnou. Cerny je jasny, kostra nebo minus na baterce. Ten posledni zapojis do spinace mlhovek, které když zapnes, svitu trvale i s obrysovkama/potkávackama. Vse v podstate najdes v prepinaci skrince svetel. Jen je lepsi nedavat zacvakavaci svorky, ale kabely oholit a pripajet.
zkuste pro začátek napsat, kolik máte drátků na DRL (2/3), jestli je tam vůbec uvedeno na skle DRL a certifikace nebo máte jen polské obrysovky... a taky na jaké vozidlo to chcete dávat.
Dodatečně dělané DRL na auta jsou snad z 80% špatně - na pokutu.
Tak to jistě bude součástí i plánek pro montáž
Ale to zapojení je prostě nutné podle konkrétního auta... Já mám v autě přímo v oblasti motoru a pojistkové skříňce výstup pro DRL. Brácha má plusko na čerpadle. Na starém autě jsem to měl hozeno na spínačce...
Hlavně musí být nastavené spráně rožnutí a vypnutí - těch blbů, co jezdí s parkovačkama, aby to svítilo s DRL... nebo svítí pořád i s potkávačkama...
Kombinace mlhovek je asi jistota, že to nebudete mít nalepeno pod RZ a bude na správném místě. Mlhovky ale potřebujete mít zapojeny do správné části pro ovládání z prostoru řidiče.
Ve vašem případě bych asi raději nechal instalaci na elektro-servisu. Tak drahých světel by byla škoda, kdybyste si je odpálil malou chybičkou.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.