Nejste přihlášen/a.
jj, může to být i od špatně našroubovaných šroubů - jednomu známému zapomněli dotáhnout šrouby a po pár km mu jeden uletěl... naštěstí zastavil a zjistil příčinu, ostatní dotáhnul... - pokud to klepe hodně, mrknul bych se nejprve na šrouby a dotáhl kola (ono se to stejně má dělat po ujetí cca. 100km.
Pak může být chybně vyváženo, vadná pneu,...a nebo dokonce voda v kole - taky jsem zaslechl, že měl jeden v kole vodu a v zimě, když to zmrzlo, bylo to jako nechtěné závaží...
V každém případě znovu servis - převážení kol.
to bych si podle dolnění tipnul na bordel v brzdách - zašpiněné... V garáži máte ruční brzdu zataženou?
Jdi po tom co se měnilo = pneu (boule atd) vyvážení pneu - na klepání ve 40 kmh by muselo upadnout opravdu velké závaží... Led v ráfku asi ne, toho by sis všiml. Pak se mohlo hnout např. s kotoučema a "šmajdá" (to by kopalo při brždění)
Nejlíp nasadit jiný kola a projet. Nebo prohodit přední a zadní kola. Pokud se to změní tak je to kolama.
Klepat může i spousta jiných věcí, na dálku to chce přesnější popis...
I když pokud jsi parkoval na ulici a pluh ti nahrnul sníh do kol tak to bude tim ledem v ráfku - několik kg ledu jako závaží udělá dost
Budete se divit, kolego, ale já myslím led uvnitř pneu - jeden kretén dokázal mít pneu venku, hodil na disk prostě s trochou sněhu. Ten asi roztál - při teplých dnech se kolo v rychlostech chovalo ok - protože to voda odstředila rovnoměrně. Jenže jak zamrzla, bylo z toho závažíčko
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.