Nejste přihlášen/a.
S kolegou v práci jsme jednou vyzkoušeli přesně toto :
klasické vázací pásky na kabely fungovaly až překvapivě dobře.
Na rozdíl od amíků jsme tehdy rozhodně neměli problém s policií, nebot jak praví mistr Nohavica
,,ti to jistí z dalky, zalezli do Aralky´´
K Promonem zmiňované elektrikářské pásce existuje i varianta určená přímo na kola. Uvádějí to jako jednorázovou variantu. Ale že bych chtěl dávat 350 Kč pokaždé, když to bude potřeba nasadit... Sice není problém to sundat a použít opakovaně, ale v suchu a teple. V reálných podmínkách je to fakt na jedno použití.
Zdravím,
vymyšleno bylo už spousta různých nápadů, problém je, že ne všechny jsou vhodné a použitelné na všechny typy vozů (některé problémy už tady výše byly popsány, např. malé otvory v diskách) na jiné je nutné přijít zkouškou ( málo místa v podběhu, překážející třmeny brzd - někdy zase překáží bubny u bubnových brzd atd.) Všeobecně se dá říct, že pro zadokolky mohou být "řetězy" hrubší, pro předokolky je lepší použít spíše něco jemnějšího (při záběru vznikají velké rázy a trpí tím hlavně homokinetické klouby v poloosách, které se tím ničí).
Takovými předchůdci již výše zmiňovaných stahovacích elektrikářských pásek bylo třeba použití klínových řemenů, speciálních textilních pásků s integrovanými hliníkovými profily atd.
Pro nouzové vyjetí při zapadnutí je dobré mít v autě třeba
- pytlík se suchým pískem či jemným štěrkem,
- pytlík se solí (technickou, ale stačí i kuchyňská)
- kousek starého koberce či hrubšího hadru (lze nahradit koberečky z auta či gumovýni rohožemi z auta)
Možností je moc, vypisovat ej tady by znamenalo psát román
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.