Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Svou otázkou budu u šikovných autoelektrikářů nejspíš vzbuzovat úsměvy. Vlastním Peugeot 207, jsem 1. majitel a mám ho již 10 let. Od 9. roku vlastnictví se začaly hromadit problémy, do té doby bylo auto vcelku v pohodě. Vcelku proto, nebot jsem poněkud častěji vyměňoval žárovky, cca 2x za rok. V současné době v pojistkové skříni u motoru praská neustále pojistka, která má údajně napojení na počítač a startování vozu. Protože to začalo hlásit na palubní desce vadu motoru, vyměnili jsme rozvody. Hlášení zmizelo, ale pojistku při startování to občas odstřelí. Co s tím? Dráty nejsou podle autoelektrikáře nikde "kouslé", na kostru to taky není spojené. Mám chut tam dát buď 2x silnější pojistku, anebo to spojit drátem. A to se asi budete všichni chechtat, že? Ono by mohlo pak shořet auto... Poraďte prosím!
"V současné době v pojistkové skříni u motoru praská neustále pojistka, která má údajně napojení na počítač a startování vozu. Protože to začalo hlásit na palubní desce vadu motoru, vyměnili jsme rozvody. Hlášení zmizelo, ale pojistku při startování to občas odstřelí."
Neříkej mi, že na tom autě nebyla udělaná diagnostika
Jinak v tomhle případě je na dálku těžké radit, takže jen tolik: V žádném případě nenahrazuj pojistky jinými s vyšší hodnotou proudu! Možná dočasně odstraníš důsledek, ale ne příčinu a časem na to můžeš ošklivě doplatit.
Že tě napadla vadná lambda sonda je sice pěkné, ale máš to potvrzené? I tohle ti solidní servis zjistí/potvrdí/vyvrátí. Tvoje dedukce jsou stále jen ve stadiu nicneřešících úvah.
Diagnostika úplně poprvé ukazovala vadný termostat. Ten jsme vyměnili. Pak rozvody a celé to přestalo cokoliv hlásit. Jen ty prasklé pojistky jsou záhadou...
Kdybyste viděl, kolik lidí už všechny ty dráty a komplet elektroniku prohlíželo! A nikdo nic nezjistil. Mám jen poskládané dojmy své a ostatních. Někdo dokonce tvrdil, že chce brzy vyměnit startér, že se pomalu a těžkopádně roztáčí pastorek a tím se zvyšuje zatížení na elektro a pak to odpálí pojistku. Vše tu řešíme. Chtěl jsem vědět i názor nezávislého zdroje. Možná má právě někdo s P207 podobné problémy a vyřešil je, neb je to nějaká banalita, které my jsme si tady nevšimli...
Tenhle nápad jsem už našel na nějakých diskusích na I-netu. Je to pojistka 15 A a co je zajímavé, podle manuálu (jedna knížečka pro všechny vozy Peugeot ), který u automobilu byl, když jsem ho nový kupoval, jsou to stěrače a ostřikovače. Podle mechanika řídicí jednotka a startování. Tak pak se v tom vyznej...
Toto je trošku více mimo mísu-"jedna knížečka na všechny vozy peugeot"! Totální kravina. Možná na všechny MOTORIZACE vozu Peugeot 207.Ale jistě ne na V3ECHNY MODELY. osobně mím těchto příruček vícero-asi 3 verze pro P-106 - SAXO, P-306,307SW...
Doporučuji dále neveřít všemu co Vám kdo říká-zejména mechanikům-pak ve Vás vidí objekt k oškubání.Např Termostat- nikde k němu nevedou dráty,teda pokud neberu v potaz na něm našroubená čidla pro budík ,pro ŘJ...tento Vám nikdy diag neukáže stejně tak jako "opotřebení "rozvodů, toto Vám tak ukáže jem pp pže je tam zadáno kdy se má měnit nebo jede na čas dle nastavení od předešlé výměny!
Doporučuji se juknout sem : public.servicebox.peugeot/... a ještě lepší-zaregistrovat se a pak se přihlásit a zadat Vin Vašeho auta,nebo písněte sz a já Vám pošlu přihlašovaí data.Popřípadě vznést dotaz na Peuclubu .
Zase píšete ptákovinu-unoverzálně na všechny peu.To jako od P105 přes 106,205,206.306,309,405 ...až po 208...a další? NE ,maximálně je na VŠECNY MOTORIZACE modelu Peugeot 206-Od 1,0 po 2,0,do 1,9D po 2,0HDí! s tím že dle verze něco může být jinak,pže do různých zemí jsou různé instalace...
Díky za reakci. S tou knížečkou jsme se nepochopili. Já koupil P207 zcela nový a k tomu dodávají manuál (knížečku), kde je vše popsané, ale univerzálně pro všechny peugeoty, což je právě blbost. A právě ta pojistná skříň u motoru VŮBEC neodpovídala tomu, co psali v tom manuálu, proto jsem tam dal smajlíka. Jeden z diskutujících mi však poslal odkaz na stránky, kde to sedí. Zkusím zítra Váš odkaz a připadně Vás kontaktuji ohledně přihl. dat. Díky.
Ještě k tvému nápadu ohledně vyzkoušení, co je na té pojistce napojené. V každém případě, když praskne, nejde nastartovat. Otočíš klíčkem v zapalování, naběhnou kontrolky, vše ukazuje hodnoty OK, ale otočíš a jen slyšíš relátko, jak sepne. Startér nic. Vyměníš pojistku a auto bez problémů nastartuje. Zajímavé je, že u jiného opraváře, když to zkoušel, praskala zase jiná pojistka. To by možná ukazovalo na tvůj dojem, že bude ta deska někde vypálená. Nechám to prohlídnout, odborník nejsem. Dík
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.