Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, jedná se o VW Golf IV 1,9 TDI 85 KW. Před měsícem byl vyměněn prasklý chladič a vše se zdalo být ok až do ted. Před jízdou jsem jsi zkontroloval možství vody,vše ok. Vyrazil jsem do práce a po cestě mi začla blikat nízká hladina vody, nádobka byla uplně prázdná. Vodu jsem dolil a pokračoval v cestě. Jenže po 20 minutách opět. Když jsem vypl motor a šel jsem jsem se podívat do nádobky, povolil výko, tak se voda téměr vyvalila ven a pak najednou všechna odtekla hadici zpět do okruhu behěm pár vteřin a nádobka byla prázdna. Vodu jsem tedy dolil a chtěl dojet do cíle. Bohužel za chviličku jsem měl na teploměru 120 stupňů a byl jsem nucen zastavit. Samozřejmě scénář stejný+hustá pěna v nádobce. Ještě dodám, že auto netopilo, pak zas topilo, pak jen mírně a neustále se tyto stavy střídali. Včera jsem měnil termostat i těsnění ikdyž původní se zdál funkční (aspoň ve vodě na sporáku se otevřel, a pak po vyndání zavřel). Dolil jsem kapalinu, nechal odvzdušnit, motor jsem zahřál na 90 a kontroloval hadici za termostatem, vše ok. Nikde nic neteklo, hadice se nezdají byt zduřelé. Celý den voda v nádobce držela. Bohužel dneska ráno nastartuji a nádobka prázdná...dolil jsem vodu, dojel do obchodu a zpátky a voda v nádobce OK, ale plná bílé pěny. V oleji žádná bíla emulze neni, a nikde viditelný unik vody. Neví někdo co s tím? Nemohl by být problém s vodním čerpadlem a netěsností tam?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.