Nejste přihlášen/a.
Může to být i ložiskem. Nejsnáze to zjistíš, když auto vpravo vpředu zvedneš a to kolo roztočíš. Bez poslechu toho zvuku ti více neumím říci.
@vilfein: Pak už snad jedině tlumič. Zkus auto prohoupat na místě.
Nejdříve musíte jasně popsat ono vrzání. Při zhoupnutí znamená vrzání utržený silentblok z pouzdra. Žádné ložisko a jiné nesmysly. Většinou jde o silentbloky ramen, které při propružení vytváří kývavý pohyb. Při montáži některé servisy nebo sám můžete dotahovat šrouby ramen až v provozní poloze. Pokud se utahují při zvedniútém autě, torzně se pak silentblok utrhne. Vrže to pak hrozně. Dělá se to ale špatně. Chce to montážní jámu.
Pak je zde vysvětlení, že jde o mírně zvlněné brzdové kotouče, které mají již vydřenou dráhu od brzdových desek. Při zatočení se díky vůli v ložisku kola oddálí nebo naopak přiblíží náboj kola s brzdovým kotoučem k brzdové desce a to vyvolá ten zvuk. Je to hlavně na nefunkční brzdné ploše ke středu. Brzdový kotouč má být rovný bez výstupků po celé ploše. U opotřebených je tam hrana nefunkční části kotouče, která dře na stranu brzdové desky. Stačí prstem přejet po brzdovém kotouči. Určitě tam bude hrana na vnější a pak na vnitřní straně plochy kotouče. Pak je možnost buď přesoustružit kotouče nebo dát nové. Samozřejost je stříknout trochu silikonového oleje pod prachovku pístku ve třmenu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.