Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Přední světlo svítí málo (tak na 10%) / vůbec

Od: jumak odpovědí: 10 změna:

Zdravím všechny,

Máte někdo nápad, čím by mohlo být to, že H4 žárovka jednoho světla svítí opravdu minimálně (tak na 10% druhého světla), někdy vůbec? Puštění dálkových se neprojeví. Nová žárovka to nezlepšila. Pojistky jsem ještě nekontroloval, ale zdá se, že jsou jedny na obě světla a vzhledem k tomu, že druhé svítí... Konektor k žárovce by to také nemusel být, páč počítám, že měněním žárovek jsem ho trochu ošoupal tak jako tak.

Díky

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ladinpraha*

1x

Nemá kostru.


doplněno 22.08.17 16:28:

Co stím? No přece tu žárovku ukostřit.

jumak

Díky. Když mě taková odpověď nenakopne, co s tím, tak do servisu nebo bych s tím mohl být schopen něco udělat sám? Obecně nejsem manuálně úplný jelito. Multimetr nemám.


doplněno 22.08.17 17:16:

Šmarja pánové, ladine. Vážím si odpovědí, ale asi to nebude zrovna moje doména, když se tu vcelku laicky ptám. Že nezavřené dveře se mají zavřít, rozbitá věc opravit a neukostřené ukostřit je taky jasný i mě Bohužel jsem neměl čest ještě nic na autě ukostřovat a rád se to naučím, pokud se to dá popsat a v amaterských podmínkách vykonat.

Takže kabel nulák se pokazil (uhnil třeba) a není již spojený s kostrou auta?

 

rqwope

0x

Mám nápad, přestaňte spekulovat, vezměte do ruky multimetr a začněte diagnostikovat! Patrně budete potřebovat i schéma zapojení elektroinstalace dotčeného vozidla. Pro jistotu bych měl při ruce i hasící přístroj

Nemá kostru, už to tady padlo. Multimetr/voltmetr to jen potvrdí.


doplněno 22.08.17 18:46:

@honzas1: Pochopitelně musí měřit v situaci, kdy se závada projevuje a nejlépe přímo na patici žárovky. I když proti "kostře" naměří taky na žárovce jiné hodnoty, než tam mají být.

to těžko.. těch 12v tam klidně může naměřit ale ne pod zátěží..

 

vernon

0x
Každé vlákno každé žárovky H4 má v autě svojí vlastní pojistku. Ale tou to není. Je to asi velký přechoďák ve vedení, nebo špatné ukostření.

 


0x

PBPJK! Žeby ucpaný drát?.Ale teď vážně.Zkus při zapnutých světlech pohybovat objímkou.Jestli bude intenzita světla kolísat,vyměň objímku.Měl jsem stejný problém na svém autě.SPB!

 

ondrejpracka

0x

Já bych vytáh pět tisícovek a vyrazil s tim do sérvisu

 


0x

Jumaku, co máš za auto? Třeba se někam pohneme.

 

jenda2*

0x

Tady není nad čím dumat. Odmontujte veškerá ukostření, očistěte a správně dotáhněte. Další místo je konektor. Pomáhá prostříknutí olejem a několikeré zastrčení. Omezí se podstatně přechodový odpor. U některých aut je napájení světel přímo ze spínače osvětlení bez relé. Tam odcházejí kontakty.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]