Nejste přihlášen/a.
Výšku bych viděl tak, aby podvozek byl nad hlavou, když se stojí. Nájezdové úhly se dají odvodit rovným prknem, vpředu i vzadu, přejetí peaku se dá spočítat pomocí pravoúhlého trojúhelníku: polovina rozvoru je jedna odvěsna "b", výška prahu nad terénem je druhá odvěsna "c" a zajímá nás úhel β, který spočítá nejrychleji nějaká online kalkulačka. Úhel, který lze přejet bez škrtnutí bude 2β. Úhel nájezdu limituje ten nejmenší a chce to nechat velkou rezervu na jiná kola, propružení atp.. Píšete o fabii, rozhodně bych to dělal aby to šlo využít i na jiná auta s jiným rozchodem. U HTP bych se bál nějakého přílišného stoupání, HTP v nízkých otáčkách nemá sílu, musí se vytáčet a to zbytečně poškozuje spojku, najíždět ve velké rychlosti je zase nebezpečné, tak bych tam tu HTP klidně tahal radši ráčnovym hupcukem.
na to Vám odpovím úplně přesně..Fabii mám a pár měsíců zpátky jsem si nechal rampu udělat od zámečníka..nejsem zrovna tintítko, takže jsem chtěl vysoký zdvih, abych se tam mohl natáhnout. Zámečníkovi jsem dal tyto obrázky...konstrukce je z L profilů 30/30/3 .Výška je 35cm šířka 30cm (mám široké gumy) a délka je nakonec 1,80m kvůli lepšímu sklonu a nájezdu. Vzhledem k tomu, že mám ještě pod nárazníkem lízatko tak jsem musel při nájezdu ještě začátek podložit deskama, abych neškrtl. potom už to bylo OK. Na výměnu oleje je to pro mne dostačující. Dával jsem mu za to 1000,-
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.