Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Auto plave na nerovnostech

Od: honzax* odpovědí: 7 změna:

Zdravím, poslední dobou řeším docela nepříjemný problém, když projíždím zatáčku kde je menší nerovnost, strašně mi to rozhodí auto, když je nerovnost delší, je to jak jet po ledu.. Když přejedu třeba spáru u mostu ustřelí mi dost znatelně zadek.. Poměrně hodně to hýbe s volantem, ale ikdyž ho držím pevně, nenadělám nic, je to stejný.. Mám v předním levým kole špatný ložisko, to ale nebude asi jediny problem ktery by to zpusobil, ne? kde bych mohl začít hledat? Přijde mi, že i nerovnosti žehlí najednou dost špatně, každá spára se zdá jako 10cm díra..

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

1. Podhuštěné pneu.

2. Tlumiče, hlavně zadní.


doplněno 27.07.17 17:55:

@honzax: V každém případě vyměňte zadní tlumiče (OBA!). Po výměně uvidíte, určitě to zmizí nebo se alespoň zlepší. Tu gumu určitě taky dofoukejte.

pecenkav*

Záleží, co je to za auto, já mám forda focuse a tam mi to dělal jeden vymlácený silentblok na příčném předním rameni na zadní nápravě.

V táhlý dlouhý zatáčce to plynule odskakovalo zadkem do strany, spíš jakoby odplavávalo, nepříjemný pocit.

honzax*

Tak nejspíš přícina vyřešena, díky moc všem za rady
Ještě jedna malá - když neseženu nikoho na servis momentálně, je problém s tim najet třeba.. 1tkm? samozřejmě opatrně, jen mi jde o to abych něco dál neoddělal..

 

prazskejpepik*

2x

cokoliv na zadní nápravě. pneu, tlumiče, silentbloky, stabilizátory, (na mém Focusu stojí na materiálu výměna cca.10tis za komplet generálku jen na materiálu) to pak uskakuje zadek. pokud je vadné přední ložisko, tak se to zadírá, hřeje a to je hubu

 

kepler*

0x

Nejpravděpodobnější je, že olej z tlumičů je pryč. Schválně zkus zatlačit dolů na kastli. Jestli to chvilku houpá, tak to je ono. Tlumič, který je v pořádku, propérování ihned utlumí (pohltí).

honzax*

Díky! Právě jsem to oblezl a kolem P zadního kola u tlumiče je mokro a nevypadá to na vodu..a zrovna tahle pneu měla ještě 1,8, ostatní 2,5., možná se to po dofouknutí malinko zlepšilo, ale pořád je to znát...
Koukal jsem že zadní kola jsou trochu vtočený dovnitř, mohlo by to být jenom tím, nebo to jen zhorsuje teoreticky t ytlumice?
To houpání moc nepoznam, když zatlačím tak se to pak ještě 1 trochu houpne a pak zastaví,je to v míře?

Mě to právě ulítává dost nárazově, ne moc táhle,
Jinak je to Golf 4, tak mě snad takový astronomický částky nečekají.. :l


doplněno 27.07.17 17:36:

Oprava, auto se při silnějším zatlačení chvilku houpe, z leva je slyšel normální "zasyčení" tlumiče, z prava kde je mokra skvrna je slyšet tvrdá rána..může celej tenhle problem delat tlumic, nebo z (větší, menší?) častii geometrie?

vernon
Auto se nesmí houpat, musí se zhoupnout a stát. Máš v prdeli zadní tlumiče. Je to stejná náprava jako u jedničkové Octávie, na správnou funkci tlumičů jsou vlečená ramena, kvůli větší hmotnosti než u multilinku, háklivá.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]