Nejste přihlášen/a.
Výměna svíček je primární, zvláště jestli mají najeto více jak 20-30 tisíc km. Dál je třeba vyčistit škrticí klapku a též ten "regulátor volnoběhu", nevím přesně, jak je u Focusu dělaný. A také by bylo vhodné, možná i jako první, milého Focuse napíchnout na diagnostiku, tuto chybu by měla bez problémů objevit a z toho by pak vyplynulo řešení.
Žlutá kontrolka motoru znamená obvykle problém s výfukovými plyny - katalyzátor, lambda nebo obě, nebo taky jen díra ve výfuku. A to nemluvím o možnosti, že někdo třeba ten katalyzátor záměrně vykuchal. V každém případě je to závada, kvůli které neprojdete nejspíš ani emisemi, na TK se tedy vůbec nedostanete. Takže je třeba to skutečně napíchnout na diagnostiku a tu svítící kontrolku začít urychleně řešit. S těmi špatnými studenými starty to nejspíš nesouvisí, ale kategoricky to vyloučit se nedá.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.