Nejste přihlášen/a.
Já bych to preventivně udělal,občas se stane,že když prakne drážkovaný řemen pohonu příslušenství(nepsrávně psaný klínový řemen,ten byl naposled na favoritu)vezme sebou i rozvodový řemen a motor se potká,což je následně velmi drahá oprava. Když budeš měnit rozvody,dej vyměnit i řemen příslušenství,je to pár stovek navíc a budeš mít klid
Když praskne rozvodový řemen, je z toho často drahá oprava, proto z toho maji všichni takový vítr. Kdežto když praskne klínový (který ve skutečnosti nejspíš neni klínový) tak se vlastně nic nestane, auto to pozná a když se bez něj nikam dál nepojede, nic dalšího se zpravidla nepoškodí. U toho klínového řemenu také bývá jeho stav zřetelně viditelný, takže se dá výměna naplánovat, kdežto ten rozvodový je schovaný. Další rozdïl bývá v ceně, klínovy řemen zpravidla vyjde na 100-500Kč, s rozvodovím se mění i fůra jinych věcí a vyjde to klidně přes 10 000kč.
když už se v tom budou hrabat, tak bych vyměníl i ten "klínový" (dneska už nemá půřez do klínu, ale drážky). rozvodový má naopak zuby. drážkový pohání klimu, alternátor, posilovače, takže když praskne, je docela sranda, protože nejde třeba zatočit lehce volantem a před zatáčkou... jednou se mi přetrhl na Fiatu Croma 2001, zničil napínací kladku a když jsem ho vytáhl, tak měl snad 4 metry. když praskne rozvodový, tak to může být ještě větší sranda, ale finanční
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.