Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jaké brzdové kotouče?

Od: jano* odpovědí: 22 změna:

Kupuji zadní brzdové kotouče a váhám, zda vzít ATE obyčejné plné, nebo ATE Power Disc s drážkou. Cenový rozdíl na obě kola 350 Kč. Máte někdo svůj tip?

 

 

22 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Na zadek bez uzardění ty levnější. Pořád je to ATE, tedy jistá záruka kvality a ničit na zadku ATE Power Disk mi přijde docela zhůvěřilé.


doplněno 31.05.17 12:35:

Levné TRW nedoporučuji, spíš některé trochu dražší od této značky, s těmi levnými nemám dobré zkušenosti. Textar desky jsou zase na zadek docela zbytečný přepych, ale proč ne. U kombinace různých výrobců kotoučů a desek bývá občas (nu, i často) problém s pískáním brzd.


doplněno 31.05.17 12:58:

Meyle je ta samá kvalita, jako Starline, nebrat! Vlastní zkušenost!

 

asd1

0x

Na normální ježdění na zadek určitě hladké.

ATE se mi moc neosvědčilo, kotouče OK ale tvrdé desky žerou kotouč a v soli při prvním zabrždění skoro nebrzdí (pravděpodobně obložení vytvoří kluzkou vrstvu a normálně brzdí až po ojetí)

Z levných spíš TRW a desky spíš Textar...

 

jano*

A co třeba kotouče Meyle? Mají v popisku "Original quality".

Od meyle nic vše stojí za prd
Klidně vem Bosch nebo já mám komplet brzdy Fremax

Bosch není špatný, ale nic nevydrží. Proti jiným běžným solidním firmám tak 50-70%.


doplněno 31.05.17 13:35:

@jano: Bacha na Zimmermany! Setkal jsem se svynikajícími, ale i s podřadnými. Už je nepoužívám.


doplněno 31.05.17 19:44:

Prosím tě, sdělíš nám přesný typ tvého auta?

 


0x

Jsem spokojený s tím jak auto brzdí, takže dávám to co tam bylo - plné ATE. Je pravda, že jiné jsem nezkoušel.

 

jano*

No a pak ještě Zimmermann...


doplněno 31.05.17 13:55:

Mám v úmyslu vzít Zimmermann desky.

 

krtek6*

0x

FERODO nebo Zimmerman...mám na autě Zimmermany a pohoda...ve předu děrovaný

 


0x

už jsem se několikkrat spalil s trw, takže to nedoporučuju.. záleží na co to chceš.. na fabce s 256mm ve předu celkem fungujou zimmermany a ferodo premier... jinak pokud chceš něco lepšího, tak bych dal ate a textar desky, popřípadě brembo desky. jinak se da dat textar-textar, brembo-brembo, zimmermann-textar. o ate power disk neuvažuj.. je to kravina. to už raději brembo max, ty drážky tady maji aspon smysl.. a nebo rovnou vrtane kotouče.. zimmerman desky ani ate desky bych nedaval.

 

fik

0x

Jestli nemáš auto na závody tak plné,zadek brzdí mnohonásobně méně než předek,tam větraný kotouče nevyužiješ. Prostě tam budou,ale k ničemu,udělají stejnou službu jako ty plné

 

jano*

No já si docela omezuju výběr, protože moje auto má i vzadu ten "uzavírací výstražný kontakt" (signalizaci opotřebení) a rád bych tam dal desky, které ho podporují. Těch ale moc v nižší cenové kategorii není. Jak vlastně ta signalizace funguje? A stane se něco, když tam budou desky bez něj? Možná si to špatně vysvětluju - mám za to, že by tam zůstal nějaký volný nezapojený kabel, který by se jen špinil a stal se tak do budoucna třeba nepoužitelným.

fik

Ano bude tam nezapojený kabel. Když není zapojený,kontrolka svítit nebude,ale bude se ten konektor ničit. Funguje to tak,že když se deska sjede na určitou mez,kovový kontakt který je spojený s tím kabelem a je zalitý v desce se dotkne kotouče,tím pádem dojde k ukostření a kontrolka se rozsvítí,úplně jednoduchý spolehlivý systém,žádné čidlo

Kazda značka to má jinak. Me na audine se kontakty rozpojuji. Mercedes to má myslím pres kostru. Bylo by lepší přesný typ auta a motoru a můžeme se podívat
jano*

VW Bora 1,9TDI - je tam normální kabel s konektorem

nespletl sis to náhodou s abskem? protože normalně byvaji jen vepředu.

Na mém autu je senzor také i vzadu.
jano*

Skutečně, už jsem to přelouskal z německého manuálu - jen vepředu. Díky. Zmátlo mě, že zadní desky s kontrolou opotřebení také existují a od zadních brzd mi vedou kabely.

Ty káble co tam vedou sou od čidel ABS

 

 

jano*

Tak asi vyhraje Brembo - Brembo.

asd1

Brembo - Brembo jsem měl na zadku: kotouče rezly jak sviňa, i při denním ježdění letěly do šrotu po jedné zimě/ 15000 km, nešlo to obrzdit ani častým bržděním ručkou.

Asi si nevybereš, nejspíš záleží jak se číňanovi podaří série... Osobně příští kombinaci budu dávat kotouče TRW nebo ATE a desky Textar.. Dozadu určitě hladké.

jano*

To si vážně nevybereš. Co člověk, to názor nebo vlastní zkušenost. Ale třeba Brembo údajně v Číně nevyrábí: brzdybrembo.cz/...

asd1

jj. Čínu myslím obecně laciný šunt (a laciný šunt můžou být i drahé značkové - velice často jdou kvalitní díly jen do prvovýroby a jako náhradní díl jdou horší - při výrobě se díly třídí podle jakkosti a ta horší jde do skladu). A i při výrobě v Evropě z "číny" může být materiál, pokud se nehlídá kvalita tak i do značkové výroby projde nekvalitní. Nebo se na číně tady udělá jen dokončovací operace a hned z toho je made in Germany :D

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]