Nejste přihlášen/a.
Kupuji zadní brzdové kotouče a váhám, zda vzít ATE obyčejné plné, nebo ATE Power Disc s drážkou. Cenový rozdíl na obě kola 350 Kč. Máte někdo svůj tip?
Na zadek bez uzardění ty levnější. Pořád je to ATE, tedy jistá záruka kvality a ničit na zadku ATE Power Disk mi přijde docela zhůvěřilé.
Levné TRW nedoporučuji, spíš některé trochu dražší od této značky, s těmi levnými nemám dobré zkušenosti. Textar desky jsou zase na zadek docela zbytečný přepych, ale proč ne. U kombinace různých výrobců kotoučů a desek bývá občas (nu, i často) problém s pískáním brzd.
Meyle je ta samá kvalita, jako Starline, nebrat! Vlastní zkušenost!
Bosch není špatný, ale nic nevydrží. Proti jiným běžným solidním firmám tak 50-70%.
@jano: Bacha na Zimmermany! Setkal jsem se svynikajícími, ale i s podřadnými. Už je nepoužívám.
Prosím tě, sdělíš nám přesný typ tvého auta?
už jsem se několikkrat spalil s trw, takže to nedoporučuju.. záleží na co to chceš.. na fabce s 256mm ve předu celkem fungujou zimmermany a ferodo premier... jinak pokud chceš něco lepšího, tak bych dal ate a textar desky, popřípadě brembo desky. jinak se da dat textar-textar, brembo-brembo, zimmermann-textar. o ate power disk neuvažuj.. je to kravina. to už raději brembo max, ty drážky tady maji aspon smysl.. a nebo rovnou vrtane kotouče.. zimmerman desky ani ate desky bych nedaval.
No já si docela omezuju výběr, protože moje auto má i vzadu ten "uzavírací výstražný kontakt" (signalizaci opotřebení) a rád bych tam dal desky, které ho podporují. Těch ale moc v nižší cenové kategorii není. Jak vlastně ta signalizace funguje? A stane se něco, když tam budou desky bez něj? Možná si to špatně vysvětluju - mám za to, že by tam zůstal nějaký volný nezapojený kabel, který by se jen špinil a stal se tak do budoucna třeba nepoužitelným.
Ano bude tam nezapojený kabel. Když není zapojený,kontrolka svítit nebude,ale bude se ten konektor ničit. Funguje to tak,že když se deska sjede na určitou mez,kovový kontakt který je spojený s tím kabelem a je zalitý v desce se dotkne kotouče,tím pádem dojde k ukostření a kontrolka se rozsvítí,úplně jednoduchý spolehlivý systém,žádné čidlo
Skutečně, už jsem to přelouskal z německého manuálu - jen vepředu. Díky. Zmátlo mě, že zadní desky s kontrolou opotřebení také existují a od zadních brzd mi vedou kabely.
Brembo - Brembo jsem měl na zadku: kotouče rezly jak sviňa, i při denním ježdění letěly do šrotu po jedné zimě/ 15000 km, nešlo to obrzdit ani častým bržděním ručkou.
Asi si nevybereš, nejspíš záleží jak se číňanovi podaří série... Osobně příští kombinaci budu dávat kotouče TRW nebo ATE a desky Textar.. Dozadu určitě hladké.
To si vážně nevybereš. Co člověk, to názor nebo vlastní zkušenost. Ale třeba Brembo údajně v Číně nevyrábí: brzdybrembo.cz/...
jj. Čínu myslím obecně laciný šunt (a laciný šunt můžou být i drahé značkové - velice často jdou kvalitní díly jen do prvovýroby a jako náhradní díl jdou horší - při výrobě se díly třídí podle jakkosti a ta horší jde do skladu). A i při výrobě v Evropě z "číny" může být materiál, pokud se nehlídá kvalita tak i do značkové výroby projde nekvalitní. Nebo se na číně tady udělá jen dokončovací operace a hned z toho je made in Germany :D
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.