Nejste přihlášen/a.
U novějšího s více km a doloženou historií máš nejméně 2 jistoty, které druhá varianta nemá: Velmi pravděpodobně skutečný stav tachometru a novější auto, takže menší pravděpodobnost případé koroze a menší opotřebení některých částí, jako např. lak, poškrábání oken apod a možná trochu nelogicky i výfuk, který u často provozovaných aut podstatně méně koroduje díky daleko menšímu postupu koroze ze zkondenzované vody uvnitř.
Pochopitelně je vždy nutné auto nechat před koupí prohlédnout odborníkem.
Děkuji za reakci. Myslel jsem rozdíl např. starší (14 let) s nájezdem do 130000 a novější 180-200000 (10 let).
dokážete si spočítat, kolikrát stočený tachometr je u takového nájezdu za 14 LET?
Doplním k dotazu svůj názor.
Pokud na to máte, případně můžete dát do daní, odečíst si DPH, obdržet dotaci od sociálky atd. - jděte do nového vozu.
Pokud nemáte na nový a můžete-chcete se zadlužit, kupte nový v akci přes leasing za určitých pro vás výhodných podmínek...
Pokud nemáte na nový a chcete ojetinu, nekupujte ji na úvěr - leasing a úvěr na vůz je velký rozdíl!
Pokud chcete ojetinu, hledejte podle aktuálního stavu a ne podle čísel na tachometru. I stará olítaná mrcha může být v lepším stavu než něco po bouračce s novým tachometrem (nebo přetočeným) - počítejte pak i s náklady nutnými ihned po koupi, případně pravidelný servis nad běžný servis nových vozů...
Já kupuji zásadně ojetiny, které mám na 3-6 let. Koupím za 30-50 tis, najedu 30-150tis km a prodám "na ND nebo dojetí" za pár tisícovek.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.