Nejste přihlášen/a.
A v jakém místě pod motorem? U levého kola, u pravého, pod nárazníkem, pod palubkou?
Ale pokud jste jestě neměnil rozvody, tak tipuji, že je nejvyšší čas.
A pod kapotou není nic vidět? Chladící kapalina nechybí? Taky může vypadnout hadička z trysky ostřikovače a pak to teče do motoru.
Pravda, takže pokud ti žádná provozní kapalina neubývá, asi to fakt mohla být voda z louže a není nutné se tím dále zabývat.
V první řadě je nutné zjistit, co kape a to můžeš jen ty. Nikdo z nás u tvého auta nestojí. Jestli kape chladicí kapalina nebo kondenzát z klimatizace nebo olej z motoru nebo olej ze serva se dá poznat podle viskozity, barvy, vůně, popř. i chuti té kapající kapaliny.
A vodní pumpa? Jestli se neměnila při výměně rozvodů při cca 100 tisících kilometrů, je to jedna z možností, protože může mít svoji životnost za sebou.
U nových aut se rozvody mění mnohem později, já mám třeba předepsáno po 210 tisících km, měnil jsem je ve 200 tisících a bylo to akorát, pumpa už začínala kapat. Ale jinak řemen a kladky byly v pohodě.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.