Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Citroen - problém s řídící jednotkou na STK

Od: ramon* odpovědí: 6 změna:

Mám Citroen Xsara Picasso 1.6i 8V. Známý co mi s tím jezdí na STK říkal, že při napojení OBD to nějak špatně komunikuje, prý se mu nezobrazuje teplota (zřejmě motoru). Jinak se mu to prý spojilo, VIN to vyčetlo, kilometry a pod. jo. Šlo pouze o problém na emisích, já nevím co všechno k tomu měření emisí potřebuje z toho vyčíst. Jinak auto jezdí bez problému a všechno funguje. Setkal se někdo s něčím podobným? Nevím jestli je chyba v čidlech, lambdě, nebo v jednotce. Když jsem se ho ptal, jestli jde jednotka přinejhorším vyměnit z vrakáče, říkal že je to horor všechno nahrát a sladit, aby vše fungovalo. Je to opravdu tak strašné? Dík za každou radu.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

autorizovaný servis - nová diagnostika, případně přehrátí software/výměna řídící jednotky či jiných částí... Tipnul bych si ale, že bude stačit přehrát jednotku díky "zkopírování" SW ze shodného typu, což právě oni dokáží rychleji a se zárukou než někdo z garáže...


doplněno 27.04.17 12:53:

Možná jen chyba teplotního čidla motoru - čidlo 280,-, práce 300,- (pokud to servis umí) - takže to první, co můžeme od stolu poradit je návštěva jiného servisu.

 


0x
Tak vlastně neví co s tím je ale ví ze je výměna horor.. To musí on vědět co byl za problém. Musíš mít prázdnou pamět zavad a dále se vycitaji readness kody.

 

ramon*

No neví co tomu je, jelikož jen měří na STK. Ale říkal, že když se jednotka mění, musí se všechno nově přehrát, musí tam být můj VIN, nějak softwarově propojit s ostatníma jednotkama v autě, aby šel centrál, rádio, imobilizer, klíče...prostě horor, ne jak na starym autě, co se přehodilo a bylo hotovo. Proto se ptám tady, jestli někdo neví. Nejde o chyby, ale že musí vidět při měření otáčky a teplotu, a to prý blbě komunikuje, teplota vypadává.

 


0x

Kuwa je to relativně starý motor a máš čerstvou technickou tak to neřeš,zejména když při jízdě nic nezlobí,ona eletrika v autech PSA občas žije svým vl.životem.Možná by stačil reset ŘJ u těchto starších stačí odpojit AKB na min. 30minut,možná jen projít ukostření nebo jen zkusit vyměnit čidlo teploty pro ŘJ tuším modré (ale osobně myslím, když motor šlape zbytečnost).Nová ŘJ to nevyřeší.a tak složité to není nebo spíš jak pro koho.

Jinak takhle víš kulový a proto si jezdím na STK sám vždy přesně vím co je třeba opravit a ne že mi mechanik sdělí : "Na stk řekli že je v doháji ŘJ nebo je špatné to a to". Pak si mne ruce jak si hezky přivydělá!


doplněno 28.04.17 13:34:

Tak sry.ale stejně víc lepších odpo nežli zde máš na citroen clubu.Nebo je to jen shoda nicků a "závad" na identických motorech?

ramon*

Není, položil jsem otázku i tam, jelikož víc hlav víc ví, a třeba někdo něco podobnýho řešil i na jiným autě, princip bude asi podobnej všude.

 

ramon*

To jsi mě špatně pochopil, ten kamoš mi to neopravuje, on se specializuje spíš na veterány. Ale vždycky mu řekl technik tam huř brzdí ručka, tam něco dělá výfuk, tam něco dělá tlumič, a já si to vždycky v průběhu času opravím, až mám čas, aby to do příště bylo dobrý. No a teď technik taky nic nevěděl, akorát že na emise musí vidět otáčky a teplotu z ŘJ a to prý blbě ukazuje, hlavně teplota.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]