Nejste přihlášen/a.
Přebírala jsem auto před 10 dny. Peníze na účtu budou muset být ještě dříve, než v den převzetí a k tomu ověřená plná moc na přihlášení a zřízení SPZtky. To trvalo 2 dny. Pojistku vozu si můžete sjednat sám na pojištovně dopředu (nemusíte mít SPZ, stačí WIN kod) nebo vám bude nabídnuta na salonu. Pokud by na salon bylo vozidlo dovezeno s kosmetickou vadou, tak ho nepřevezmete - přebírací kontrolu s vámi bude dělat technik.
dokud auto nepřevezmete, nedojde k jeho prodeji a kupní smlouva nemůže být platná
ale ptáte se na věci které Vám mšl má sdělit prodejce
k novému autu dostanete čistý TP a požadujte zelenou paírovou převozní značku / je zdarma/ sloužící pro jízdu do místa registrace...zelenou kartu si uděláte sám a přihlášení také
Nevím jakou značku kupujete, asi to má každý prodejce jiné. Pokud na auto spěcháte, tak jste měl oslovit nějaký autosalon, který má auto již na svém skladě. Čekání na dovoz z centrálního skladu je normální, nikdo vám nepojede pro jedno auto třeba přes půl republiky. Jak to je z odstoupením od smlouvy ve vašem případě netuším, každopádně poškozené auto nejste povinnen převzít. Já měla na předkupní smlouvě uvedený termín, do kdy musí být auto předáno. Předprodejní prohlídka trvala 2 dny. Při tom se již zařizoval i převod a SPZ.
Reklamace dle zákona a kupní smlouvy? V každém případě vám garantuju, že jak vyjedete ze vrat salonu, tak to poškození uděláte vy - nemůžete reklamovat. Ten kamínek, co poškodil lak, totiž vyletěl na auto v momentě, kdy jste ujel 10 metrů. Co tak převzít s řádnou prohlídkou? Pokud bude poškozeno - nepřevezmete nebo budete požadovat zápis, reklamaci, slevu, ...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.