Nejste přihlášen/a.
Zdravim,prosím o nějaké zkušenosti se škodou rapid 1,6 tdi. Nějak moc nenajedu,ale do TSI se mi nechce,protože mě každý od toho odrazuje. Spíš teda 1,6 TDI ...děkuji
S malým nájezdem do 25tis km benzín..takže 1,2TSI...rapid nikdy netrpěl na problémy s řemenem protože je to auto, které bylo vyrobeno až po fabii, kde to opravili...
ale když to tsi bude mít najeto 120 tis cca,tak kolik ještě vydrží to neví nikdo a asi to je risk.a pár mechaniku mi řekli,at se na tsi vyprdnu radši at si koupim tu 1,6 tdi i když málo najedu. Tak jsem z toho jelen
Spíše bych doporučil koupit octavii II. 1,9TDI 77kW pokud se původní majitel o auto staral tak vydrží dost. Navíc nemá DPF
moc nenajedu právě,vím že ten filtr na krátké trasy není dobrý,ale nikdo mi ještě neřekl co ty tsi vydrží až najedou třeba 250 tisíc. Chci auto tak do 220 -230 tisíc
pořád se rozmyšlím co za auto,bud octavia 2 nebo 3 a nebo rapid. ta octavia 3 je dražší co jsem koukal v naftě za 260 se dá sehnat...pořád nevím
Pokud málo najedeš,do nafty bych nešel. DPF filtr pokud to občas pořádně neprojedeš,rychle se zanese a jeho výměna je velmi drahá. Prostě další ekovolovina,jaký má smysl že to zadrží pár sazí když se to pak stejně musí vypálit.
TSi už je údajně celkem odladěný a pokud toho moc nenajedeš,mohlo by to vydržet
jde o to,že když koupim octavii 1,4 tsi za 200 tis tak bude mit tak 150 tis najeto a co pak vydrži to tsi se bojim a nikdo asi s větším nájezdem nemá zkušenost. to mi ještě nikdo nenapsal
Není v nákladech podstatný rozdíl mezi benzínem a dieselem. Současné benzínové motory trpí neskutečným zakarbonováním motoru a je to oficiálně uznávaná vada.
Není tedy 100 % jisté, který motor je lepší. Co člověk to názor. Jisté je jen to, že dnešní motory řeší ekologii na úkor peněženky majitele auta a výrobcům je to lhostejné. A to je 100% pravda. Výměna filtru pevných částit je drahá pouze ve značkovém servisu. Jinak je jeho cena kolem 6000 Kč -+.
Samozřejmě jsou i repliky,velká neznámá nebo spíš známá je ovšem otázka jejich výdrže. Ono jinou cenu dáš za filtr v autorizovaném a jinou cenu v neautorizovaném servise. V autorizovaném si nechají každý prdnutí velmi dobře zaplatit
Manželka má Fabii 1.6 TDI rok 2012 a najede za rok cca 3000 km.Prakticky denně 4 km ráno a pak 4 km odpoledne do školy, nákupy, nějaké výlety...
O filtru DPF a vůbec o nějaké jiné závadě zatím vůbec není žádné známky, takže pokud by byl fitr háklivý na krátké trasy, tak už by se za těch 5 let min ozval...
Já nevím, kde berete stále iluzi o tom, že po tolika daných kilometrech se musí DPF pokazit.
Jak vidím, tak vše funguje jak má.
Navíc auto je splacené a do 2 let se kupuje nové.
Účel splnilo, prodejní cena u tohoto vozu a motoru ve výbavě elegance vysoká, tak na co HTP?
Rada pro kupujícího.
Vůbec bych se těchto systému v novějších autech nebál.Starší diesely si s DPF opravdu moc nerozuměly a ty novější už jsou v této oblasti daleko propracovanější.
TSI rozhodně nebude o moc lepší.I když řemen sice vyřešil některé problémy řetězu, zůstal zde nevyšený problém přímovstřiku a tím danému karbonování hlavy ,ventilu...To tu už nikdo nezmiňuje a každý se upoutává jen na informace z internetu místo vlastních zkušeností.Takové odpovědi nemají ale žádnou váhu pro rozhodování...
To jsou zkušenosti lidí.
Zajdi si do autosalonu a zeptej se technika někde vedle, jestli se jim někdy stává, že nové auta mají problém již v záruce s DPF. A mohu ti říci, že skutečně i vozidla rok stará již mají problém.
Ty máš Fábii 1.6 TDI pouze rok a najedeš dle tebe 3tis km. To je tak krátký čas a tak málo kilometrů, že tvá zkušenost je nic neříkající. Tohle najezdí má manželka pouze na kole.
Někdo tady nemluví pravdu.
Ano škoda mluvit, když tu někdo lže.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.