Nejste přihlášen/a.
Únik motorového oleje přes těsnění má více aut. Normální to samozřejmě není a motor by měl být přetěsněn. U zámkové dlažby to znamená výměnu pokapaných kusů. U novějších aut se přechází na těsnění hmotou a nikoli klasickým těsněním. Pokud to jde nahradit, je to mnohem vhodnější.
Do fungujícího stroje se nehrabe! Je nesmysl přetěsňovat něco co neteče nebo prolíná jen kapka za tisíc km..
Mastné = někde únik bude. často teče víko ventilů nebo turbo.
Umýt motor, projet a hledat netěsnosti, podle toho kde netěsní volit další postup. Nebýt přehnaně aktivní. Samozřejmě řešit větší netěsnost dolíváním není ideální (viz např. lesácké vyvážečky kde často musí dolívat po kanystrech a za mokra je za nima na silnici souvislý pruh "duhy"
ale ten olej to bere asi na 5000 km 3 dcl
kolik stojí oprava víka ventilů? Kdyby bylo rozbité turbo tak se mění nové turbo?
Do servisu bych to nedával.Jsou sakra drazí.Snad to zvládnete,vyšroubovat pár šroubů,koupit nové těsnění a opět zašroubovat.Kdyby to byla nálevka,tak existuje železný tmel.Ale dle mého,Vám uniká z měrky oleje,nebo netěsné víčko.Počítejte taky,že i písty si něco berou.Pokud nemáte na víčku emulzi,jí osobně bych se na do vys...U starých vozu,to co píšete byla norma.
Víko ventilů by mělo být max. pár stovek, výměna snadná (zvládne i cvičená vopice). Pokud blije turbo hodně tak kvalitní repas turba nebo nový.
Utři to a sleduj kde se objeví olej. Co přesně tam je za motor?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.