Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ošetření výfuku před korozi

Od: baltik® odpovědí: 21 změna:

Ahoj,

nějaké zkušenosti s ochranným nátěrem výfuku? Zkusil jsem si broušení kartáčem a následně štětcem vypalovací barvou, teď bych jinou metodu. Neříkám, že to dopadlo zle, ale rád bych zkusil něco jiného pro získaní zkušeností. Výfuk bude fungl, takže žádná zažraná rez zevnitř či zvenku. Auto 1.6 atmo, žádná turbo raketa na sprinty. Jen jsem schopen obětovat peníze za kvalitní nátěr. Komaxit by vydržel?

 

 

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Nic nenatírej. Výfuk rezne hlavně zevnitř srážením vlhkosti. Nátěr ti fyzicky nepomůže, krom lepšího falešného pocitu

 

fik

1x

Pokud by jsi chtěl ten výfuk opravdu ochránit,tak jej asi poslat na dodatečný pokovení. Žádná odolná barva,která se třeba používá na podvozky na tom nevydrží díky vysoký teplotě.

Ovšem jak už bylo řečeno je to zbytečný,výfuk u benzínového motoru hnije hlavně zevnitř,díky´´suchým´´spalinám a kondenzované vodě. Výfuk u starých naftových motorů vydrží mnohem déle díky mastným sazím které jej zevnitř konzervují,tam by možná i dodatečná ochrana smysl měla,ale u benzínu ne

 

2kedar*

0x

Zdravím.!

Komaxit NÉ..! Jedině nechat ošopovat hliníkem, zinkem.

Ovšem výfuk je dnes tak spotřební zboží, žebych se tím ani nezdržoval.


Když výfuk stojí 1400 kč, nebude náhodou to pokovení stát stejně? :D

2kedar*

Netuším, kolik to stojí "oficiálně".

Mi to udělal známý, za 200,- Kč. Auto šlo do šrotu a výfuk byl po pěti letech, jako nový.

Co se odehrávalo uvnitř, nevím. Ale velkou šanci bych mu nedával.

Proto říkám... namontovat, jezdit, neřešit.!

 

nikdo*

0x

Má to smysl. Rozhodně výfuk hnije víc zvenčí, než zevnitř. Tohle funguje. Ale zjistěte si cenu, není to nejlevnější, aby se to taky vyplatilo. Mě stály všechny tři díly 6,5tis. takže jsem rád dal něco přes dva tis. za lak. Po 6 letech od výměny, byl výfuk jako nový. I na poklep. Musí se to dobře vysušit, v teple natřít a nechat hodně dobře zaschnout, alespoň den, radši dva. Pozor, ředí se to toluenem, tak to při natírání smrdí, jak u fetáků, tak bacha na růžový slony. Vzdušnou vlhkostí se to vytvrzuje. Nějakýho obchoďáka, který tu s tím obchoduje, určitě najdete. Kdyby se vám nedařilo nikoho najít, zjistím, kde to kupujeme my.

Tekutý silikonový lak Dow Corning, 1-2577, odkaz tady.


doplněno 28.01.17 19:31:

ernie: 15tis ročně, v létě v zimě.

No možná u nafty jak bylo řečeno.A není výfuk jako výfuk.Já ho nechal na favoritu zvenčí žárově pozinkovat (možnost zadara) a po 5 letech jako jako nový ale uvnitř něco takového.Takže za mě: koupit kvalitu a jezdit

2kedar*

Přesně tak.! Taky jsem to měl u Formana. Zvenku "huj", uvnitř "fuj".

Nevyplatí se to.

U auta to marginální položka a nový tam dám za půl hodinky a za pár kaček.

Tedy... pokud zrovna nemám třicet let staré Porsche.

To bych musel vyrobit "na koleně".

Ještě bys mohl napsat, jaký jsi měl s tím natřeným výfukem nájezd během těch šesti let

 

nnnnnnnnnnnnnnn

0x

nechte si vyrobit výfuk z nerezu

2kedar*

Zakázková výroba nerezového výfuku by mohla vyjít dráž, než je hodnota onoho vozu.

30.01.17 09:03

Jjjjj :D

jannovak
V dnesni dobe se uz nevyskytuji jine nez nerezove vyfuky.
Umite si vubec predstavit vyfuk z obycejneho 1mm plechu po 1 zime?!?
Mozna si to pletete s letenym nerezem. Ten spousta firem nabizi jako neco vic a inzeruje jako nerez. Jediny rozdil je ale vzhled (ano, ty leskle jsou hezci).
Zivotnost vyfuku je dana tloustkou plechu. Dnes je uz problem sehnat neco pres 1 - 1,2 mm kord z druhovyroby.

 


0x

Osobně občas ,když si vzpomenu tak natřu vejfuk vypalovací stříbřenkou ale jen vařené spoje a jinak jsem jej po montáží nového tlumiče ošetřil navrtáním vrtáčkem 3mm v nejnižším místě ,aby mohla voda co se tam kondenzuje po vychladnutí vykapatDrží už 3?4? roky .Nevím ale jezdil jsem a jezdím,to již vlastně ne ,nebot jsem přešel na ropu a benál stojí,na etanol,který obsahuje víc vody než benzín.


doplněno 06.02.17 19:17:

Baltiku nevím ale zatím se nic nešíří!Nakonec už je to 3? 4? roky nwn toto jsem si do sešitu oprav zapomně poznačit.


doplněno 06.02.17 19:34:

Poslední doplnění -zatím mi jednou prdl a to ve sváru na katu a to i přes to,že občas stříknu právě tím alusprejem,Jinak se divím,že tam to není spoj jako trubka-tlumič s naběhem,že to do sebe zasedne a stáhne se sponou ale musí se vařit.žel už asi nezjistím jak dlouho ten tlumič vydrží -autí asi půjde do světa a budu testovat vejfuk na stejném autě,ale mladším a na ropu!


Nad tím jsem už přemýšlel, ale napadá mě, že se rez od této dírky bude šířit všemi směry jak rakovina podstatně rychleji.


Možna to risknu a zkusím tu dírku, přecijen mě to uhnilo v tom rizikovém místě, zbytek vypadá slušně (byl komplet natřený alkytonem žáruvzdorným). Až to vyměním, dám fotku.

jannovak
Vrtane otvory pro odvod kondenzatu jsou bezne implementovanym resenim i u prvovyrobcu.

 

 

majcoo

0x
Moc ti tie natery nepomozu na kolko voda kondenzujenaj priamo vo vnutri vyfuku ..takze pokial nehrdzavie z vonka tak z vnutra casom urcite..

 


Chlapi, a co hliníkový sprej?

pro ilustraci:

aaavyfuky.cz/...

 


Tak, dal jsem 2 vrsty hlinik-zinekového spreje a kritická místa přetřel vypalovacím alkytonem a děj se vůle :D

Navíc, v koncovém tlumiči už byla dírka a až jsem se nestačil divit, co za potok z toho teče při nastartování. Pokud si vzpomenu, dodám, report časem.

 

chachn

0x

vejfuk z nerezu mam a spokojenost

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]