Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
nějaké zkušenosti s ochranným nátěrem výfuku? Zkusil jsem si broušení kartáčem a následně štětcem vypalovací barvou, teď bych jinou metodu. Neříkám, že to dopadlo zle, ale rád bych zkusil něco jiného pro získaní zkušeností. Výfuk bude fungl, takže žádná zažraná rez zevnitř či zvenku. Auto 1.6 atmo, žádná turbo raketa na sprinty. Jen jsem schopen obětovat peníze za kvalitní nátěr. Komaxit by vydržel?
Pokud by jsi chtěl ten výfuk opravdu ochránit,tak jej asi poslat na dodatečný pokovení. Žádná odolná barva,která se třeba používá na podvozky na tom nevydrží díky vysoký teplotě.
Ovšem jak už bylo řečeno je to zbytečný,výfuk u benzínového motoru hnije hlavně zevnitř,díky´´suchým´´spalinám a kondenzované vodě. Výfuk u starých naftových motorů vydrží mnohem déle díky mastným sazím které jej zevnitř konzervují,tam by možná i dodatečná ochrana smysl měla,ale u benzínu ne
Zdravím.!
Komaxit NÉ..! Jedině nechat ošopovat hliníkem, zinkem.
Ovšem výfuk je dnes tak spotřební zboží, žebych se tím ani nezdržoval.
Má to smysl. Rozhodně výfuk hnije víc zvenčí, než zevnitř. Tohle funguje. Ale zjistěte si cenu, není to nejlevnější, aby se to taky vyplatilo. Mě stály všechny tři díly 6,5tis. takže jsem rád dal něco přes dva tis. za lak. Po 6 letech od výměny, byl výfuk jako nový. I na poklep. Musí se to dobře vysušit, v teple natřít a nechat hodně dobře zaschnout, alespoň den, radši dva. Pozor, ředí se to toluenem, tak to při natírání smrdí, jak u fetáků, tak bacha na růžový slony. Vzdušnou vlhkostí se to vytvrzuje. Nějakýho obchoďáka, který tu s tím obchoduje, určitě najdete. Kdyby se vám nedařilo nikoho najít, zjistím, kde to kupujeme my.
Tekutý silikonový lak Dow Corning, 1-2577, odkaz tady.
ernie: 15tis ročně, v létě v zimě.
Osobně občas ,když si vzpomenu tak natřu vejfuk vypalovací stříbřenkou ale jen vařené spoje a jinak jsem jej po montáží nového tlumiče ošetřil navrtáním vrtáčkem 3mm v nejnižším místě ,aby mohla voda co se tam kondenzuje po vychladnutí vykapatDrží už 3?4? roky .Nevím ale jezdil jsem a jezdím,to již vlastně ne ,nebot jsem přešel na ropu a benál stojí,na etanol,který obsahuje víc vody než benzín.
Baltiku nevím ale zatím se nic nešíří!Nakonec už je to 3? 4? roky nwn toto jsem si do sešitu oprav zapomně poznačit.
Poslední doplnění -zatím mi jednou prdl a to ve sváru na katu a to i přes to,že občas stříknu právě tím alusprejem,Jinak se divím,že tam to není spoj jako trubka-tlumič s naběhem,že to do sebe zasedne a stáhne se sponou ale musí se vařit.žel už asi nezjistím jak dlouho ten tlumič vydrží -autí asi půjde do světa a budu testovat vejfuk na stejném autě,ale mladším a na ropu!
Nad tím jsem už přemýšlel, ale napadá mě, že se rez od této dírky bude šířit všemi směry jak rakovina podstatně rychleji.
Možna to risknu a zkusím tu dírku, přecijen mě to uhnilo v tom rizikovém místě, zbytek vypadá slušně (byl komplet natřený alkytonem žáruvzdorným). Až to vyměním, dám fotku.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.