Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, prosím měl bych na Vás dotaz. Chtěl bych Chipnout auto--> Audi A4 (nafta), 103kW, r.v. 2006, 180 000 km. Na kolik by bylo vhodné chipnout tohle auto? mám obavy zda nezadřu motor nebo něco neodvařím... Tak se ptám jestli by jste mi s tímto nemohli nějak poradit...
Děkuji předem
Martin
2.0TDI je ve dvou variantách 103kW a 125kW. Maximální čip v sérii bych viděl na 130kW, aby vše pořád drželo. Jinak s motorem se nic nestane, spíš je potřeba dobrá údržba. forum.skodahome.cz/...
Dobře a tou dobrou údržbou myslíte konkrétně častěji nebo prostě jenom pořádně kontrolovat? Jelikož jsem v tom laik a chtěl bych si to zkusit dát do auta, ale jak říkám zkušenosti s tím nemám a zrovna A4 2.0 Tdi s 103kW se bojím aby se to nějak nepo*ralo... Každopádně děkuji
Údržba - často měnit olej (né tam nalít LL olej a najezdit 30 000km na výměnu, koupit normální značku a měnit každých 10 000km), to je to nejlepší co se pro motor může udělat. Motor vytáčet až když je ohřátý - to neznamená, že jakmile je ručka vody na 90C, tak že je ohřátý. Po ohřátí vody má olej kolem 50-60C, každý doporučuje jiný nájezd. Jelikož nemám teploměr oleje, tak v létě tomu dávám až po 18km a v zimě po 22km. A hlavně motor nepodtáčet, jinak to dvouhmota schytá a to jsou jiný pálky za opravu. Motor za studena držet v rozmezí 1800-2000ot/min po ohřátí o trochu výše. Znám lidi co dokáží jezdit po městě na 5 kvalt (1000ot/min) a jde krásně slyšet, jak setrvačník dostává zabrat. Jinak po ohřátí tomu dávat po překročení 2200-2400ot/min.
většinou je více variant chipu.. lepší bude domluvit se s člověkem přímo na místě, že chceš bezpečný chip.. určitě ti taky doporučí, jak řešit udržbu a zacházení..dále pokud máš strach o auto, tak bych volil firmy s dobrýma referencema jako dieselpower, tdifun atd... nejlíp aby jsi ten vykon měl odbržděný.. pak existuji levnější volby, týpek ti pouze nahraje do jednotky upravene mapy a pak děj se vůle boží...
S načipovaným autom,neprejdete STK.Budete to dávat do pôvodného stavu vždy pred kontrolou?
na to jsi přišel jkde? pokud vím, tak řeší jen chyby v jednotce popř. readness kody.. to nema s chipem nic společneho...
ale v tom článku se pořád ohánějí nějakyma chybama.. chip nezpusobuje žadne chyby.. aby poznal že tam je upraveny soft, tak by museli porovnavat originalni mapu pro daný motor s tou ktera tam je.. bavil jsem se o tom s mechanikem a vykuchany dpf se taky jen tak neda zjisit,. když je dobře udělany soft, jednotka nehlasi žadne chyby...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.