Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
máte někdo, prosím Vás, zkušenost se "Startovací zdroj s powerbankou Ultimate Speed UPS 8000 A1" z Lídlu? Děkuji za info.
Kapacita Li-ion baterie BRC 18650 je 4500mAh, spojením 8 ks dostanu jak 14,8V tak 18Ah. K nastartování V3S to asi nepomůže ale to při špatném motoru asi nic. Čemu to ale pomůže určitě, je vymrzlé baterii! Ano, dobře nabitá nezamrzne, ale stačí, aby byl "chycený" jeden článek a problém je na světě. Startovací je přehnané, to by byla trochu (ne zase tak moc) větší, ale jako nabíječka určitě může někde na horách posloužit. Argument, že nabíječka z Lídlu má tenké kabely a je na nic, je paranoidní, startovací vozík je něco jiného. Nabíjecí proudy jsou 1/10 kapacity, takže těch 4-8A opravdu zvládnou i tenké vodiče a jestli baterka sosá desítky ampér, je třeba ji opatrně vyhodit.
p.s. kornel: kolik teda po proměření dává?
Viděl jsem použití konkurenčního výrobku. Je jasné, že to nedokáže zázraky, ale při rozumném využití jistě může dost pomoci. Třeba v nynějším počasí, diesel motor je tuhý, baterka oslabená mrazem už nestačí tolik točit. Ale stačí jen malý pulz a už chytí. Vždyt je to vidět každé ráno na parkovištích, majitelé octavií apod. vědí. Lepší než někoho otravovat startovacíma kabelama nebo nosit vlastní olověnou baterku, jak někdo v jiném vláknu radil. Navíc to jde u počitače nabít.
No, pokud to kupujete jako powerbanku pro nabíjení mobilu se svítilnou, tak to není špatný kup. Pokud si však představujete, že z toho nastartujete promrzlý dvoulitrový diesel, tak to jste hodně optimistický. Ono fyzikální zákony se na rozdíl od těch výplodů našeho parlamentu nedají obcházet. Ne že by to zařízeníčko uškodilo, to ne, je to spíše takové placebošidítko. Stačí se podívat pod kapotu auta - myslíte, že mám v dieselu 100Ah baterku se 720A startovacího proudu pro vyvážení předku auta?
Ale Lidl je tímto vcelku profláklý - někdy pčed cca rokem tam prodávali geret, kde se propojily zapalovače dvou aut a to mělo pomoci ke startování. Ano, skrz zapalovač se dá baterie nabíjet, ale trvá to poměrně dost hodin. Takže kdo si počká, ten se dočká a zakoupíte li těch powerbank řekněme 10 a nebudete příliš pospíchat do práce (zpožděníčko tak max 10 hodin) tak pak to může být řešení.
Ovšem já radši vozím kabely, mů§j diesel startuje na drc a občas holt pomůžu nastartovat někomu po cestě. Takže asi tak to vidím já...
C-Maxe s 1.8 benzínem jsme měli jako rodinný povoz ještě před 2-lety, nyní jej mají příbuzní a za celou dobu se nedělalo nic s baterkou a startoval na drc - vždyt je to benál ! Pokud máte problém se starty, je něco špatně - buď je baterka už za zenitem, nebo je nějaký problém na motoru. To bych řešil spíš, než nějaký sranda startovátko.
Pokud jen s Fordíkem jezdíte krátké trasy se zapnutým vyhříváním předního a zadního skla, vyhříváním podprdelníků a pod, tak si spíše kupte v Lidlu tu nabíječku za pětibábu a baterku občas dobijte. Ta nabíječka je osvědčená a dobře funguje, dá se strčit pod kapotu a dobíjet v autě, nebo přes zapalovač - Fordy jej mají připojený furt.
..zdravím..už to tu bylo napsáno...při akci když to zrovna budete potřebovat bych na toto moc nespoléhal-už jenom ta velikost celého zařízení vzbuzuje nedůvěru že by zrovna takové šidítko mělo pomoci při startu v mínus 20?-barevné to je ale velmi pěkné,že?...i ta jejich nabíječka za 500 -taky jsem ji koupil jako dárek ale po proměření kolik to vlastně dává a jak se to celé chová po několika hodinách nabíjení bych se styděl to i někomu dát-hlavně že to svítí,bliká..stejné je to i u těch startovacích kabelů-tlustý plast a uvnitř kablíček průměrem vhodný tak na blinkry...atd
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.