Nejste přihlášen/a.
Zdravím, mám problém se svou Octavii, při otočením klíče kontrolky zhasnou jak mají, když však chci auto nastartovat tak jenom točí a nechytne, jen točí. Nemá někdo podobnou skušenost s tímto problémem nebo jestli skusit auto roztahat jestli by chytlo at můžu do servisu, díky moc za rady.
nejčastější příčinou bejvá zapalovací modul
už sem párkrát řešil to že se večer auto normálně odstavilo a ráno to nenastartovalo
jak se závada stala?
ano tot ono
pasuje i z feliciie bmm ,starších benzínových seatu a golfů a i felda 1,6
tatíkovi sem do kufru feldy dal pro jistotu jednu záložní
čínu neber nic nevydrží , to radši funkční telefunken z vrakecu
Je to tak 50:50 . Podívejte se na přívod paliva z nádrže. Při vypnutém motoru rozpojte přívod od filtru paliva a trubku dejte do petky. Jak zapnete klíček, musí téct palivo. Výměna celého bloku není nijak dramatická. Ne však v autorizovaném servisu, kde to stojí neskutečný balík. Tady je náhrada.
Psal jsem, že má odpojit přívod paliva a zkusit, jestli teče benzín. Při poruše jedné cívky neznamená, že nejde motor nastartovat ! Při 2 to nějak chytne.
Na samozzřejmě ale klasické vyhledávání závad je a bude pořád stejné: 1. háže to jiskru?
2. jde tam palivo?
To odpojení přívody paliva do motoru až za filtrem zároveň může odhalit např. problém s filtrem paliva. Před filtrem jde, za filtrem nejde... Problém. Atd.
Když jsem měl ještě Octavii, tak mi kleklo elektrické čerpadlo přesně před barákem po přijetí z dovolené!
P.S. zapoměl jsem na to, že to má ještě starý rozdělovač. To ale zas tak podstatné není.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.