Nejste přihlášen/a.
Zdravim všechny.
Potřebuji pomoc ! Včera večer jsem potřeboval pujčit znamemu auto, ale nešlo nastartovat (Fabia I. 2007 1.2 benzin 47kw) ale uvnitř vše svitilo po otočeni kličkem. Tak si řikame, že baterka. Auto předtim startovalo ihned a vše bylo ok, pote stalo venku cca 10 dnu. Tak jdem pro kabely, napojim k jinemu autu a nic, žadna změna, nestartuje. Tak přendali jsme kabely na jednom z aut a jiskra, začalo se i kouřit z kabelu a byly horke. Pote v autě vše shaslo a už nešla ani centrala. Dnes za světla jsem auto dotahl do servisu, kde bylo zjištěno, že baterka je v čudu, tak jsem vzal funkční z jine fabie. Vše sviti, ale auto nestartuje. Toči se starter nějak divně, tak zařadim a auto normalně cuklo při startovani. Startuji opět na neutralu a opět se prostě nic nechyta... Zkusili jsme auto i roztlačit a prostě žadný podobny zvuk jak když se to chyta, něco bzuči ale divně. Vyčistil jsem svičky, protože byly uplně černe od benzinu (jsou nove bosh, kupovane před měsicem) a stale žadna změna. Napadlo nas, že by to mohl byt starter, ale přeci když toči pri zařazene rychlosti a nestartuje při roztlačovani, tak by měl byt ok. Co koho napada, že by to mohlo byt? Diky moc všem za rady.
Po vyměně baterky auto ihned naskočilo, ale po 5 vteřinach chciplo a viz co jsem popsal.
Ted jsem volal do servisu a řekli mi toto - když jsme vyndavali svičky, tak byly total v benzinu. Ty se vyčistily a v těch dirach kde jsou tak se vše toči, což znamena, že starter by měl byt OK. Pote jak se vratili na misto, tak zvuk je stejny jak kdyby tam nebyly. Ja jsem u toho i byl a jsou to znamy, takže nic navic by nenakecali. Nemuže to byt řetěz motoru?
jestli to ma jiny zvuk tak mohly skočit rozvody.. tento motor rozhodně nema moc rad roztlačovaní.. a jestli jsou svíčky mokré tak jsou dvě možnosti.. bud svíčky nehážou jiskru nebo to je bez tlaku.. ale nechapu co to je za servis.. nechtěli od vás náhodou poradit? :D
ted si vzpominam že v praci jednou taky startovali přes kabely auto a podařilo se jim vypálit 80A pojistku.. sice nevim jak ale auto pak nehazelo jiskru.. byl to nissan stary
Mně spíše baví ten servis, který si s tím nedokáže poradit. Ale to je na jinou diskuzi. Nemyslím, že by jste něco odrovnali vy, jelikož s nastartováním byl problém i před připojením kabelů.
Ano, může i řetěz přeskakovat, může to mít více příčin, proto mě udivuje selhání servisu. Začni ale u pojistek. At víme jestli je něco odvařeného nebo ne.
Kontaktuj zítra nějaký kvalifikovaný servis, kde opravují auta a ne sekačky. Možná to bude prkotinka.
to by to auto nešlo roztlačit při zařazene rychlosti.
Pojistky ok, čerpadlo čerpa. Jiskra je.
Auto když točim tak ma divny zvuk jak se svičkama tak i bez.
na jakej kvalt ste to roztahovali?
tytle HTP dokážou přeskočit i při zařazeným kvaltu z kopce
jinak změřit tlaky motoru,juknout na nastavení rozvodů a jestli je to potkaný tak hlava dolů a oprava plus výměna těch rozvodů cenu bych viděl dle toho kam to dáš cca do 15 tisíc
asi to vypada na to přeskočeni no... a oprava 15 - to už mi řeklo par lidi, takže raději to auto prodam kdo si s tim bude chtit pohrat doma v garaži
Zkus to mapíchnout na diagnostiku.Největší hloupot je auto ze studením motorem roztlačovat,olej je hustej a mohlo dojít k přeskočení retězu,nebo může shořet řídící jednotka motoru.Ale pokud´ vám přeskočil retěz je vaše chyba.Ono stačilo vytáhnut baterku a pořádně jí nabít.Nabítou baterku vložit zpátky do auta a vše by bylo v pořádku a auto by jelo.Jinak bych zkontrolovál všechny pojistky,jak v autě,tak v krytu baterce.
přeskočené rozvody a navíc prdlé těsnění pod hlavou, vadný alternátor a vypálená pojistková skříňka nad baterkou, minimálně spálená nejsilnější pojistka mezi baterkou a alternátorem, k tomu ještě "natrávený" červený kabel nad kontaktem baterky, musí se vyměnit nebo pevně zmáčknout , jsou na to speciálni kleště
Pokud jde o jakoukoli poruchu ve fábii, tak bych to vůbec neřešil. Tyhle popelnice (autem se tyhle křápy nazvat rozhodně nedají) jsem měl dvě. Provozováním tohoto křápu bylo tehdy nejhorším rozhodnutím, které jsem kdy udělal. Velmi nespolehlivé a silně poruchové přibližovadlo. S odtahovkama a servisama si už skoro tykalo. Nejhorší auto všech dob. Žádné poruchovější auto předtím a ani potom zatím nebylo a asi ani nebude. Pokud se ve fábii něco porouchá, je nejlepší ji odvézt na ekologickou likvidaci. Další možností před sešrotováním je použít fábii na demolition derby (začínají být v této sféře populární, protože se na nic jinýho prostě fábie nehodí). Poslední možností je tohle prodat, avšak asi jedině svému největšímu nepříteli. Opravovat fábii se nevyplatí. Stojí to mnoho zbytečného času, peněz i nervů.
Přeji všem mnoho štastných kilometrů bez poruch.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.