Nejste přihlášen/a.
Prosím Vás chlapi,
můj Passat B5 byl tuknutej o svodidla. Byla ohnutá tyčka řízení - ta se vyměnila. Šlo se na geometrii. Po geometrii bylo auto strašně citlivé na každou sebemenší změnu směru jízdy. V řízení není taková ta "příjemná vůle" prostě to hned zatočí. Zdá se mi, že když s volantem zatočím trošku doprava a nechám to jet, tak se to po chvilce jakoby zařízne a jde to doprava ještě víc. Jak tam není ta "vůle" tak např. při 130 km/h ten volant furt honím doleva doprava a vypadá to jak nějaká splašená jízda. Ve volantu cítím strašnou nejistotu. Dokonce Felicia má lepší ovládání, než můj Passat... Vyměnil jsem všechny ramena, prohlídl tlumič, šel na geošku a dělá to stejný. Přikládám protokol. Nevíte co s tím? Napadla mě těhlice nebo třeba celé řízení? Díky za názory.
Ja by som skôr poukazal,že ste boli zvyknutý na vôľu riadenia z opotrebovania jednotlivých čapov riadenia a keď sa tam dalo všetko nové,tak tá vôľa zmizla.doporučil,by som sa vám trochu previest na novom podobnom aute pre porovnanie a potom to riešit ďalej.
Stretol som sa s veľkou vôľou na riadení,kde bolo tažké udržat auto na ceste.No neviem aký vplyv má má tu popísaný príspevok z geometrie,ktorá je v normách,na citlivost volantu kde náprava je bez vôle?Pokiaľ to nie je pocitom vodiča,tak chybu by som hľadal v posilovači riadenia,kde sa nereguluje citlivost volantu ohľadom na rýchlost vozidla.Tým nárazom mohlo dôjst k niejakému poškodeniu alebo prenastaveniu hodnôt.Doporučujem dat auto na diagnostiku a spravit nastavenia volantu,kto vie,čo sa tam objaví.Tu je link na tú citlivost volantu.: autorubik.sk/...
Tvar těhlice nemá na geometrii žádný vliv. Osobně vidím problém v nestejných úhlech závleku a odklonu. Závlek je natočení svislé osy tlumiče po těhlici směrem vzad, což má vyvolat automatické srovnání volantu po zatáčení po jeho uvolnění. Pokud je jedna strana jinak než druhá, auto je nestabilní. Levá a pravá strana by měla být stejně.
Podle hodnot to ukazuje na mírné posunutí spodní části osy dozadu a tedy 1 stupeň méně než levá strana. Asi se nárazem posunul pomocný rám motor lehce vzad. Ideální by bylo v nějaké dobré karosárně nechat dobře přeměřit jednotlivé body přední části auta a případně drobně korigovat.
Horní část tlumiče je dána ukotvením v karoserii a tam by se tu v případě vaší kolize nepohlo.
Teno passat má složitou přední nápravu složenou z hliníkových ramen, kloubů atd a repase se vždy provádí tak že se vymění vše, výměnou jedné tyčky se nic nevyřeší protože rozsah počkození byl evidentně větší
Je nutné opravy koncernových vozidel svěřovat lidem, kteří na sobě pracují a jejich znalosti a dovednosti nestagnují na =urovni škody 120 S
Tady to určitě neopravíte, u firmy Táta a Syn na Dvorku to REKLAMUJTE, pokud neupsějete nechte to posousit soudnim znalcem, pak opravit v Porsche PRAHA a pak je ŽALUJTE...mezitím jim pošlete kntrolu z FU a ČOI
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.