Nejste přihlášen/a.
vidim to na novej termostat je to komplet i s víkem
a k tý kontrolce motoru nejlépe načíst at se ví o co de
já bych šel po EGR ventilu
ty čidla teploty to má dvě jedno dvoupinové to je pro řj motoru
a to druhý je jednopinový a to je pro budík
obě sou vlevo z boku na straně rozvodů poblíž termostatu
když ti odejde to pro řj tak to většinou za tepla špatně startuje,víc to baští
a mam vyskoušený že tam pasuje a funguje čidlo z felicie typ motoru BMM s modrým konektorem
Já bych to neviděl tak černě.8 Km v tomhle počasí to je zlaté.Já zahřívám ropáka cca15km.Kolísá o 5°? To snad ani nejde na ručičce poznat.Jestli to dělá pouze cca prvních 30km tak to nechte být-chvíli trvá než se soustava prohřeje
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.