Nejste přihlášen/a.
zdravim,
mam v planu si koupit auto z druhe ruky a premyslim mezi trema znackami...docela bych rad slysel vase nazory, ci jakekoli tipy s ohledem na poruchovost, nahradni dily, atd...zatim jsem jezdil jen v koncernovych autech.
zde jsou ma zakladni kriteria: max. do 120 tis.Kc, kombi, diesel, r.v.2002-2005, natoceno max.250 tis.km
uvazuji o techto modelech, ktery z nich byste na mem miste zvolili?:
Volvo V50 diesel - prekvapujeme mne, ze ojetiny techto modelu jsou s ohledem na to co nabizi cenove velmi priznive
BMW 320d - zatim muj favorit, ale bojim se, zda ceny ND nejsou prilis vysoke
Mercedes C 220 - casto vidim modely teto rady az s podezrele nizkou cenou. je tato rada spolehliva?
diky moc,
Zkuste nastínit vlastní situaci.
Jaký máte roční nájezd kilometrů? Kolik bonusových měsíců máte vyježděných? Plánovaná obsazenost / využití kapacity vozu? Poměr využití v městkém a mimoměstském provozu? Rozpočet pro roční investice do oprav a provozu?
+ existuje spousta dalších aspektů, které mohou ovlivnit výběr vozu.
Já osobně bych z uvedených vozů nebral ani jedno, ale to pochopitelně souvisí s mými přepravními nároky.
Nicméně asi lze v této chvíli vyslovit první základní radu: Hlavně nic od Á-áček
diky za ohlas, mame dite, takze kombi aby se tam vesel kocarek, urcite chci usporny vuc, takze diesel. s mou audinou totiz jezdim i za 1.5 Kc za kilometr. jezdim v praze i venku najezd az 40 tis. za rok.
navic v interieru chci kuzi a to tyto auta mivaj
jasny, acka nebrat, to se snad uci i v zakladni skole
chci vymenu proto ze audina je jiz stara, sesla a i kdyz v pohode jezdi, zacinam do ni investovat vic nez je zdravo
Nájezd 40tkm ročně už je slušná dálka. Nezvažoval jste LPG? Myslím, že by to vyšlo co do provozních nákladů a servisu ještě levněji než nafta.
Volvo V50 2.0 měl bratr (dva vozy) a trochu z nich zešedivěl.
Samou chválu jsem slyšel na BMW 318 a Toyota (Corolla), obě 2.0 nafta v rukou mých klubových spoluhráčů. Jsou spokojeni. Nicméně pro Vás by byla 318 asi malá neb jak do přepravy vstupují děti se všemi těmi krámy... pak je i Tranzit malej.
V takové kombinaci je to celkem risk a počítám, že najít solidní kousek dá zabrat. V případě BMW bych se ale koukal na klubová auta, rozhodně tam bude vyšší šance než po bazarech.
jak to myslite risk? takovych aut je na trhu spousty, bazos, sauto atd. jako, ze asi nenajdu kus, ktery bude v poradku, ze to co se prodava ma nejake chyby, aniz by to majitele priznali?
bazary obchazet nebudu, ale dost casto inzeruji na ruznych inzertynich serverech, ta ma audina je v podstate z bazaru, i kdyz ji vlastnil clovek, ktery tam pracoval
Vzpomněl jsem si na to, když jsem si chtěl koupit ojetinu a nevěděl jakou. Šel jsem pro radu ke 3 známým automechanikům. A ti mě z toho co mi řekli akorát zamotali hlavu. Jeden vychválil to, druhý zase ono a třetí pohanil všechno. Nakonec jsem dal na radu kamaráda. Ten mi řekl..., to auto se ti buďto líbí, nebo nelíbí. Udělejte to taky tak.
Na takový nájezd za takovou cenu - co nejlepší stav motoru 1,9 D - bez turba ! Motor vydrží milion km bez problémů, elektrika téměř žádná, servis jednoduchý - jen mít v pořádku kastli
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.