Nejste přihlášen/a.
Zdravím všechny,
mám problém s Peugeotem 406, 1.8,81kw je to starý model.Problém spočívá,že po otočení klíčku nejde slyšet čerpadlo,ani relé...vůbec nic, je ticho.Do čerpadla proud jde.Pojistkavpořádku,alei tak jsem jí vyměnil a relé palivového čerpadla nevím kde najít,věděl by někdo?Akorát jsem jsem se dívaljestli není zaoxidované relé u řídící jednotky,které má na čerpadloo taky vliv.Když jsem točil motorem tak se čerpadlo slabě ozvalo.Vyměniljsem i palivové čerpadlo za jiné,ale nepomohlo.Po otočeníklíčku je stále ticho stím,že po točení motorem s hadice ke vstřikům vystřikl benzín,ale to jen jednou a naposled.Díval jsem se i na kostru od čerpadla,přemístil jsem jí na vybroušené místo.Na co bych se tak mohl ještě podívat? nejsem elektrikář,alepokud by někdo poradilco proměřit multimetrem a jaké hodnoty bych měl naměřit budu rád
Kontakty pod sedačkou pod deklíkem (přívod k k čerpadlu) jste očistil?Jinak ja na své xantii (stejný motor-1,8i16V-81kW typ LFY) taky neslyším čerpadlo.Dále bych prostříkl očistil kontakty na ŘJ a relé u ŘJ (viz obrázek snad pomůže! ne-li pak dp.peuclub -sekci 406 nebo servis)Ještě mne napadlo Hallovo čidlo-snímač otáček klikového hřídele ale to by čerpadlo asi mělo fachat!
Dík chlapi za odezvu,sem rád,že jste seozvali.
Diesel: kontakty na spoji u čerpadla nebo i u řídící jednotky i to relé,pojistky vše jsem postříkal,ale zatím bezvýznamně.Ten motýlek na převodovce jsem neřešil,protože jak píšete,to by fachalo čerpadlo.Podíval jsem se i na nárazovou pojistku,rozebral jí a nevypadá,že by jí něco bylo.
Dabel: Prosím tě možná vyzním jako pitomec,ale s elektrikou nemám moc zkušeností,tak se zeptám takto:Napojit na tvrdo znamená natáhnout + z baterky do čerpadla...jsou tam 4 konektory 2 slabe kabely a dva hrubší ty slabé by měly být na ukazatel paliva-plovák a jeden hrubý je kostra a druhý hrubý přívod do čerpadla.Stačí tedy spojit tento s baterkou? Promiň za hloupou otázku,ale nechci nic posrat
Ještě jednou Vám oběma moc dík za postřehy a Váščas
sou to ty dva silnější ty sou pro čerpadlo jeden je kostra a na druhej de plus s relé čerpadla
stačí když na skoušku sepneš relé čerpadla nebo mu vyklemuješ silový kontakty
další možností je v pojistkový skřínce najít pojistku pro čerpadlo a přivést na něj zkušebně napětí plus 12V
funkce relé čerpadla -cívka relé dostává z jedné strany plus po klíčku a z druhý strany je ovládána mínusovým impulsem z řj motoru -pokud to napřímo ukostříš mělo by relé sepnout pokaždý po otočení klíčku a tím by mělo naběhnout i čerpadlo,protože silové kontakty toho relé k němu přivedou napětí
pokud tomu nehovíš najdi někoho kdo se aspon trochu vyzná at si neuděláš zbytečně nákou škodu
Super Dable díky.Zitra zkusim a dam vedet.Autu uz ublizit nejde bylo vykradene,vyrabované,chci alespon ten motor,proto sem se ptal kde co hledat resp. jestli to tam jeste vubec je.
¨Tak jsem dneska zkousel napojit + na pojistky ktere maji co docineni s cerpadlem a nezmenilo se vubec nic,tak jsem tedy napojil + primo na cerpadlo a uz po pripojeni kostry zacalo cerpadlo tlacit.Auto bohuzel stale nechce chytit,ale nicmene cerpadlo " facha".
Tak ti dekuju,alespon si me priucil necemu novehu " jak nouzove zapojit cerpadlo" dik moc
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.