Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Odpojení alarmu - nelze nastartovat

Od: silinovic odpovědí: 9 změna:

Dobrý den,

mám opel tigra (podobný je corsa), po otočení klíčku jsem musel zmáčknout skrytý vypínač, cvaklo nějaké relé a až potom jsem nastartoval, bez zmáčknutého tlačítka nastartovat nešlo, ani se startér neroztočil, bylo to hluché.

Odstřihnul jsem alarm a nyní nejde nastartovat, po zmáčknutí tlačítka žásné relé necvakne, nejspíš to bylo uděláno přes ten alarm.

Neporadil by mi někdo jak tento problém vyřešit? Alarm vracet nechci z důvodu, že má celkem vysoký odběr.

Děkuji

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x
Musis najit to rele a vyradit ho.

 


2x
Je tim pravděpodobně přerušen v kabelovým svazku od spínací skřínky drát k cívce startéru
Tento drát je většinou silnější červený s černým pruhem
Šel bych pod volant ke spínačce a hledal jestli tam na kabelovým svazku od ní nebude vidět nákej neoriginál spoj a izolace
Jinak jít po kabelu od vypinače ,najít relé a tomu proklemovat silové kontakty
Na relátku maj číselné označení 30 a 87
silinovic

Zdravím díky, podívám se k té spínací skříňce i na ten kabel od vypínače, problém je v tom, že ten spínač pravděpodobně komunukoval s alarmem, protože teď kdyyž tam alarm nemám, můžu mačkat spínač jak chci a nic

Když bych našel to relé, nemůžu přece proklemovat natvrdo kontakty silové ne? To jsou kontakty od cívky?

Případně poradil by jste? Vidím, že v tom máte trošku přehled.

Děkuji

relé má 4 vývody,2 sou cívka označení kontaktů 85 a 86

a další dva sou silový kontakty označení kontaktů 87 a 30

přez silový kontakty se zapojuje drát co de od spínačky k cívce prostě se přestřihne ,nastaví a napojí na silový kontakty relé

to tlačítko ovládá cívku relé a ted je otázkou zda do ní přez to tlačítko de plus nebo mínus

vzhledem ktomu že to bylo přez alarm tušim že to bude ovládaný asi mínusem

a z druhý strany de na cívku stálé napětí 12V plus

tudíž by mělo stačit najít relé odpojit z něj ty dva dráty ze silových kontaktů a ty propojit mezi sebou

že to sou ty pravé dráty ověříme měřením

na jednom z nich se musí oběvit po otočení klíčku do polohy start plus 12V

a do druhýho drátu když se pustí plus 12V musí to otočit startérem

silinovic

Zdravím vás,

trošku mám v tom stále guláš. To tlačítko tedy spíná cívku?

Nebylo by prosím vás pěkně možné toto zapojení nakreslit?

Moc by mi to pomohlo.

Pěkný den

v originalnim stavu to má být tak že jde o jeden drát, který vede od klíčku ke starteru.. při otočení klíčku do startovací polohy se do měj pustí +12V .. podle popisu ten drat střihli a připojili na něj relé které je ovladane tím tlačítkem.. takže pokud chcete +12V dostat na starter, tak musi byt to rele sepnute..tzn. když to rele vycvakate a spojite ten drat ke starteru, tak jak to bylo puvodně, mělo by to aspon točit starterem.. :D otazka je jestli tam není těch dárečků více..

 

silinovic

Dobře pokusil bych připojit opět alarm a zjistit, které to bylo relé.

Jak to relé poté vyřadit? proklemovat kontakty nebo přivést napětí při otočeném klíčku?

 

silinovic

Tak jsem ten alarm dnes nakonec dal zpátky a už to startuje.

Chtěl bych ho však odpojit, jen jsem na to nepřišel. Drát od vypíneča vede totiž do alarmu.

Nemohl by mi to někdo nakreslit jak to normálně má fungovat na obrázku? Jsem z toho totiž celkem jelen

nakreslit to nejde neb nevíme co tam máš za alarm

zkus toto : cvakej tlačítkem tak abys slyšel cvakat relé to najdi a přepoj tak jak už sem psal

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]