Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
mám Opel Astra 1.7 CDTi, 2005. Při zahřátém motoru a při volnoběhu (třeba při zastavení na semaforu) mi začne něco hrčet, klepat pár vteřin v oblasti motoru, pak to přestane a dobré - není to normální dislácký klepot, spíše takové hrčení. Při sešlápnutí spojky stále stejné, když klepe. Všiml jsem si, že je to provázané s plynem. Tudíž otáčky motoru. Už jsem najel 2000 km a nic se nestalo, kontrolky žádné nesvítí a porucha žádná, spotřeba stejná.
Nevíte, co by to mohlo být? Vaše zkušenosti?
Napadlo mě, že by to mohlo být něco se sáním vzduchu, je to tak? Našel jsem i sprej na vyčištění. Mám to zkusít?
Děkuji za smyslné odpovědi.
Jenom jedna odpověď je správná - servis. Na váš popis může sedět 3-5 variant, nabádat vás k "vyčištění"sprejem za 200,- je hloupost. Pokud nerozumíte motoru (jako že ne, když se ptáte), pak vámi provedená oprava může být to poslední, co motor zvládne.
vámi uvedené "klepání"je vlastně hrčení ... to každý člověk nedokáže podle popisu ... nemůžete třeba nahrát?
co tak třeba toto -
Může to být nějaká řemenice, kladka, vada řídící jednotky čerpadla nebo čepadlo, čidlo kliky ... ideální je servis a napíchnutí na diagnostiku. To může uchránit zbytečné dojmy a výměny několika kusů ND.
autor píše "Changed alternator problem fixed"tj. výměna alternátoru a problém opraven.
Ale jestli vyměníte alternátor za 3-4000,- a bude to kladkou u rozvodů, pak po mně nechtějte náhradu - já vám radím servis.
Dobrý den, super, děkuji za informaci, ještě by mě zajímalo, co to pravděpodobně může být, nějaká z variant
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.