Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Roomster 1,4 Mpi nebo 1,4 16V 63 kw

Od: vozbrouk* odpovědí: 6 změna:

Může mi někdo vysvětlit rozdíl mezi verzí 1,4 Mpi a 1,4 16V? Mám možnost koupit Mpi a bojím se, abych neprohloupil.

Zda je u těchto motoru stejná spotřeba jak benzínu, oleje a jiné provozní náklady. Případně akcelerace.

Každý řiká něco jiného a mám v tom zmatek. Ještě chci zdůraznit, že to je Roomster roku 2015, ten poslední co se

vyráběl.

Ostatní typy, např: TSI, HTTP, TDI nechci.

Díky.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Neni co resit , roomster se delal jen ve verzi 1,4 16V 63kw.

Motor je dobry , nema zadne detske nemoci. Je tam remen , takze rozvody. Ktomu , ale neni to trhac asfaltu , s klimou nalozeny zere a nejede. Musi se hlavne vytacet at jede.

vozbrouk*

Právě, že jsem myslel že Mpi není s řemenem, ale řetezem.

Mpi bylo ve Fabii 1
doplněno 23.08.16 01:20: Mpi 8v 44kw nebo 50ke s rozvodovym retezem. Aneb koncepce motoru ze skodovky 1000 MB
tycoon*

U jedničkových Fabií to tak bylo. Jelikož se do Fabie dávaly dva zážehové motory s objemem 1,4 litru, přičemž každý z nich měl dvě výkonové verze, tak to potřebovali marketingově rozlišit a to pomocí MPI a 16V, výkonové verze pomocí černých nebo červených písmen.

Ale do Roomstera se dával jen ten motor s řemenem (ve skutečnosti má dva rozvodové řemeny), přesněji jeho moderznizovaná verze s výkonem 63 kW. Někdo ho v inzerci označuje jako 16V, někdo jako MPI.

 

mon*

0x

Mám fabii 2, rok výroby 2014 1.4 63kW, najezdil jsem s tím 50 000km, jezdím s tím do 6 litrů, na fabií to stačí aspoň pro mě. Musím podotknout, že s klimatizací ten motor vůbec nemá tah, strašně lenivý to je. Jinak jsem pro ten motor slyšel chválu, že je to kvalitní motor. Ale ještě je na to brzy abych ho mohl hodnotit jeho životnost

 

dusger*

0x

Tuším, že do fabií-roomstrů se montoval jen jeden motor 1,4 a to s vícebodovým vstřikováním (MPI) 63kW 16V. V průběhu výroby se snad jen zvedla norma EURO. Podle mě je to tedy stejný vůz-motor, jen ho každý označil jinak. Je to motor, co se dlouhé roky montoval do aut v celém koncernu, jednoduchý a celkem odolný.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]