Nejste přihlášen/a.
Ty starší litinové motory koncernu VW, at už vznětové nebo zážehové, vydrží při dobrém ježdění a údržbě kolem milionu kilometrů do první generální opravy. VW počítal s celkem dvěma generálními opravami, takže teoreticky by měl dokázat najet zhruba 3 miliony kilometrů.
Ten 1.4 TDI má ale těžší podmínky (je slabý, trpí vibracemi, má PD vstřikování), takže právě u něj bude dost záležet na tom, jak se s ním jezdilo a jak se servisovalo. Většinou nejdříve odejde turbo a vačková hřídel.
1,4ka tdi ma blby zvuk , hlavne , kdyz je studeny.
Ale jinak je to dobry motor a doporucuji ho. Kdyz jezdis lazo plato , tak ma luxusni spotrebu.
Jinak klasika jako vzdy u tdi , vstriky , turbo a bez hlavne verzi bez dpf. Ktomu ani dvouhmotka by tam nemela byt , takze pohoda.
Jinak ten motor najede klidne 500+k km. Driv odejde kastle.
nebal bych se toho.. záleží jak to bylo sevisováno .. ja jsem s nim najel 100tis a ana motor jsem nesahl.. a určitě to bude mit najeto 300+.. chce to zkontrolovat a uvidi se.. samozřejmě vždy se muže něco pokazit
díky za postřehy auto budeme brát, má komplet servisní historii ve škoda servise, jezdilio se spíš velké trasy v zahraničí. Díky
bez ohlednu na to co je v autě za motor..já osobně se nedívám po ničem co má nalitany víc jak 130tis...každý jsme ale jiný
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.