Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Felicie- volnoběžné otáčky

Od: da odpovědí: 8 změna:

Zdravím, mám problém s felicii 1.3 50kW rv. 98.

Studené starty jsou v pořádku, jede jako drak, ale stačí jen auto zahřát (70-90°C) jízdou pak motor vypnout a po 15 ti minutách nastává problém, neuvěřitelně těžko jde nastartovat trvá to skoro 10 -20 s, a další symptom je ten že otáčky jsou kolem 200 ot/min. motor se strašně moc třese a chová se jako nastartovaný zetor 25, poslední věc je ta že z výfuku je cítit enormní množství benzínových výparů, po sešlápnutí plynového pedálu a "protočení motoru" se otáčky ustálí na 800 ot/min a chová se to jako by se nic nedělo. V nedávné době se měnily tyto věci za originál nové : čidlo teploty, lambda sonda, čidlo klepání, snímač otáček, váha vzduchu, vzduchový filtr, zapalovací lišta a svíčky(champion) - vag nic nehlásí, dokonce je spokojen když motor jede na velmi nízké otáčky, klapka je čištěná (pravidelně 1x ročně speciálním přípravkem na škrtící klapky), tlak paliva je v pořádku čerpadlo dává přes 5,5 atm, tlaky ve válcích jsou dobré až na jeden který má trochu nižší hodnotu 0,5baru, a vstřikovače jsou také dobré, nekapou, mají stejnou omickou hodnotu a na zkušebně fungovaly jak hodinky, už nevím co tomu autu chybí zkuste prosím poradit díky

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Némáš někde netěsnost výfukového potrubí?

da

netěsnost výfukového potrubí? Jak to s tím souvisí?

vernon
Celkem hodně. Při netěsném výfuku mezi sběrným potrubím a katem, je špatně vyhodnocován lambda poměr.
da

Dík, ono může to být pravda protože když odpojím regulátor tlaku paliva (takový ten černý klobouček umístěný na rozdělovači paliva pro vstřiky) tak se motor srovná a jede normálně, jinak jak mohu zkusit těsnost potrubí? to utěsním nějak výfuk a uvidím nebo prostě celý výfuk sundat a přetěsnit novými těsněními?

fik

Tak to asi bude špatný ten regulátor ne? nebo hadička k němu. Nehledej problémy kde nejsou,lambda je před spojem s katalyzátorem,takže plyny přes ní jdou pořád stejně i kdyby byl katalyzátor odpojený úplně. Prvně zkus novou hadičku na ten regulátor,pořádně profouknout tu trubičku co jde od sacího potrubí a uvidíš,kdyby ne tak nový regulátor

fik

Z jakýho důvodu? lambda je před tím spojem,takže bude vyhodnocovat pořád stejně i kdyby tam byla netěsnost

 


0x
Až to zas nepude skus odpojit čidlo teploty a poté skus start

 


0x

Možno je to známy problém s voľnobehom u felícii. Tu je riešenie: motordiag.cz/... ide na originálnych kabeloch Motordiag a Autocomsoft,čiže od Vag diagnostiky.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]